U suradnji s
U suradnji s tvrtkom dm Hrvatska

Ova poznata drogerija odlučila je trajno zadržati dobre cijene i nakon promjene valute

U svojim su prodavaonicama već započeli s uvođenjem dvojnog iskazivanja cijena

Najavom uvođenja eura kao službene valute u Hrvatskoj, građani su zabrinuti da će cijene hrane i kućnih potrepština otići u nebo. Najviše ih brine da će trgovački lanci tijekom preračunavanja cijena iz kuna u euro, cijene povisiti na decimalu više.

Toga su svjesni i u lancu poznatih drogerija tvrtke dm Hrvatska, a kako planiraju prilagoditi poslovanje novoj situaciji promjene valute, otkrio nam je Dario Klemar, prokurist i voditelj resora Informatike, Financija, Računovodstva i Kontrolinga u dm-u Hrvatska.

Uveli dvojno iskazivanje cijena

U njihovoj kompaniji, kako kaže, pripreme za prijelaz na novu službenu valutu u tijeku su od najave ulaska Hrvatske u eurozonu, s obzirom na to da se radi o kompleksnom procesu koji obuhvaća sve – od izrade uputa i materijala za djelatnike i kupce do prilagodbe informacijskih i računovodstvenih sustava.

Trenutno rade na završnim pripremama, odnosno na testiranju novih procesa i tehničkih rješenja, a gotovo dva mjeseca prije zakonske obveze, u svojim su prodavaonicama započeli s uvođenjem dvojnog iskazivanja cijena.

“Uvođenje dvojnog iskazivanja cijena započeli smo odmah nakon definiranja fiksnog tečaja konverzije kako bismo još jednom potvrdili da je temelj našeg poslovanja prilagodba potrebama kupaca”, kazao je Klemar.

Dario Klemar PROMO

Predanost konceptu poslovanja

Tim dodatnim iskorakom, kako kaže, nastoje iskazati predanost transparentnom poslovanju te ojačati odnos sa svojim kupcima koji se prije svega temelji na međusobnom povjerenju.

“Uvođenje eura neće utjecati na naš fokus na potrebe kupaca jer će se, kao i uvijek, moći pouzdati da će im dm osigurati što povoljnije cijene proizvoda i pogodnosti koje će im omogućiti uštede”, ističe.

‘Dobre cijene u svako vrijeme’

Osim toga, tvrtka još od 2008. godine njeguje koncept ‘Dobre cijene u svako vrijeme’ kojim se kupcima jamči da se cijene proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.

“Na taj način kupcima omogućujemo lakše planiranje kupnje i kućnog budžeta te povoljnu cijenu proizvoda koji su im zaista potrebni”, pojašnjava Klemar te dodaje da tome doprinosi i program pogodnosti dm active beauty.

PROMO

Program kupcima nudi mogućnost zamjene bodova za popust na ukupni račun, pri čemu je važno istaknuti da korisnici programa imaju potpunu slobodu odlučiti koliko će bodova zamijeniti za popust i pri kojoj kupnji u prodavaonici dm-a.

“U dm-u tako vjerujemo da tvrtka postoji za ljude, a ne ljudi za tvrtku, što se odražava i na naš odnos s djelatnicima, kupcima i partnerima”, kazao je Klemar te dodao da se kupci u svakom trenutku mogu osloniti na dm kada su u pitanju ljubazna usluga, cijene i kvaliteta proizvoda.


Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom dm Hrvatska.