Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ovogodišnja ULTRA je dobila spektakularan Stage Diving Experience. Sigurni smo da će partijaneri biti oduševljeni

ZADNJA IZMJENA: srp 19, 2017

Party atmosfera za peto jubilarno izdanje ULTRA Europe festivala već se naveliko zagrijava. Spektakularni glazbeni megakoncert od 14. do 16. srpnja u Splitu će okupiti vrhunska svjetska DJ imena poput Davida Guette, Afrojacka, Steve Aokija, Hardwella, Armin Van Buurena, Martina Garrixa i mnoga druga. Tisuće ljubitelja elektronske glazbe sasvim će sigurno uživati u neponovljivom glazbenom i partijanerskom iskustvu, a ove ih godine po prvi put tijekom sva tri festivalska dana u Heineken Experiential Zoni očekuje jedinstven doživljaj – Stage Diving Experience, gdje se mogu fotografirati „u skoku“ i nakon toga fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama.

Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i naša globalna glazbena platforma Live Your Music u koju se ULTRA Europe izvrsno uklapa jer posjetiteljima nudi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu pa je Heineken službeno pivo festivala još od njegovog prvog izdanja. Ove godine ćemo po prvi put tijekom sva tri festivalska dana u našoj Heineken Experiential Zoni posjetiteljima dati priliku da se okušaju u jedinstvenom doživljaju, Stage Diving Experienceu, gdje se mogu fotografirati „u skoku“ i nakon toga fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama. Također ih ujedno pozivam i da u našem pivu uživaju odgovorno – jer kvaliteta je iznad kvantitete – izjavila je Naška Miočev, group brand manager – premium segment, HEINEKEN Hrvatska.

Prema nezavisnom istraživanju, nakon bavljenja sportom, Hrvati svoje vrijeme najradije provode slušajući glazbu. Heineken sa svojim potrošačima dijeli upravo tu strast prema glazbi koja je i više od samo pasivnog slušanja – strast koja znači u potpunosti živjeti glazbu! Kroz glazbenu platformu Live Your Music, Heineken slavi zajedno sa svojim potrošačima sva glazbena iskustva koja im omogućuju potpuno i kolektivno prepuštanje vrhunskim glazbenim doživljajima. Kako bi se još više približio svojim potrošačima, Heineken ove godine dovodi vrhunske glazbene doživljaje ne samo u Split na ULTRA Europe glazbeni festival, već u narednih mjesec dana i u ostale dijelove lijepe naše – Zagreb i Rijeku.

Telegram Promo
Telegram autor
906 članaka Više o autoru
Više s weba