Nekad je nužno odabrati stranu

Upravo je predstavljen INA Loyalty program vjernosti. Najavljuju velike nagrade i pogodnosti

Svi novi korisnici odmah dobivaju 50 bodova i uz to ih INA časti kavom

FOTO: promo

INA je danas na svojoj prvoj virtualnoj novinarskoj konferenciji predstavila novi program vjernosti, INA Loyalty. Riječ je o aplikaciji putem koje kupci svakom kupnjom skupljaju bodove; a što ih više skupe, čekaju ih sve veće pogodnosti.

Iz Ine naglašavaju kako svaki novi korisnik, čim skine aplikaciju, INA ga časti kuponom za besplatnu kavu po izboru iz njihovog Fresh Cornera i s 50 bodova dobrodošlice. Nakon prve kupnje, pak, članovi INA Loyalty programa dobivaju popust od 15 lipa po litri za Class Plus gorivo pri sljedećoj kupnji. Stanje bodova korisnici mogu pratiti putem aplikacije, na web stranici ili jednostavno doznati na benzinskim postajama. Bodovi se dobivaju za svaku litru goriva te na gotovo svaku potrošenu kunu.

Jedinstven koncept

Kako kažu, riječ je o potpuno novom digitalnom konceptu kojim INA želi nagraditi svaku kupnju na maloprodajnim mjestima. “U situaciji pandemije koja nas nažalost okružuje, važnost digitalnih rješenja sve je veća. Možemo slobodno reći da digitalizacija danas nije dobra poslovna odluka nego nužnost za preživljavanje na tržištu”, rekao je operativni direktor usluge kupcima i maloprodaje, Vlatko Dujanić.

“Ovim programom željeli smo im se zahvaliti i nagraditi ih za sve godine vjernosti. INA Loyalty program je potpuno novi digitalni koncept i temelji se na aplikaciji kroz koju kupci mogu skupljati bodove i ostvarivati popuste na proizvode i goriva”, dodaje.

Pritom, naglašava, aplikacija ima mogućnost personalizacije i stvaranja osobnog odnosa s kupcima. “Ta personalizacija bazira se na preferencijama kupca, na njegovim potrebama i kupovnim navikama. Svaki član našeg programa vjernosti ima priliku sam stvoriti svoje personalizirano iskustvo”, objašnjava.

Kako koristiti aplikaciju?

Korištenje aplikacije INA Loyalty objasnio je direktor upravljanja odnosa s kupcima, Goran Augustinović. “Program je namijenjen svim privatnim kupcima već od 16 godina starosti. Sam program podijeljen je u dva dijela. Prvi čine statusi sa standardiziranim nagradama koje su vidljive od prvog dana korištenja”, kazao je.

“Drugi dio programa čine personalizacije i gemifikacije. Njihova uloga je učiniti program relevantnijim i zabavnijim za kupce. U tom dijelu kupci počinju prilagođavati program svojim kupovnim navikama. Prikupljanjem bodova i sudjelovanjem u personaliziranim kampanjama i izazovima kupci će moći prelaziti iz jednog statusa u drugi te tako uživati u još boljim pogodnostima”, dodaje.

Inače, osim besplatne kave za nove korisnike, sakupljanjem bodova ostvaruju se i popusti pri kupovini goriva. Popusti se povećavaju s obzirom na to kako se napreduje po statusima. Kupci aplikaciju mogu skinuti putem Android ili Apple app storea te se u aplikaciji mogu registrirati putem društvenih mreža ili maila. Mogu zatražiti i fizičku karticu za bodove ili jednostavno koristiti onu virtualnu u aplikaciji.