Za što bi Hrvati koristili teleportaciju? – dođi u Muzej iluzija i saznaj!

Povodom lansiranja kampanje, Ožujsko pivo će svim zainteresiranima omogućiti i „teleportaciju“ ravno u Žujinu tvornicu

Kampanjom Ožujskog piva odlazimo u budućnost gdje su tehnološki iskoraci omogućili teleportaciju svim stanovnicima planeta Zemlje. Ljudi iz raznih država novu fantastičnu mogućnost iskoristili bi za istraživanje svakog kutka planeta, pa i šire.

Hrvati, predstavljeni u kampanji kroz već tradicionalne Žujine protagoniste Gorana Navojca, Gorana Bogdana i Renea Bitorajca, s druge strane ne bi osjećali potrebu za istraživanjem svemira, već bi novu tehnologiju na kreativan način iskoristili kako bi tipičnu hrvatsku svakodnevicu učinili još lakšom.

Povodom lansiranja kampanje, Ožujsko pivo će svim zainteresiranima omogućiti i „teleportaciju“ ravno u Žujinu tvornicu kroz aktivaciju u Muzeju iluzija. Svaki će punoljetni posjetitelj od danas, petka 31. siječnja do nedjelje 2. veljače 2020. godine, moći dohvatiti pivo direktno s tvorničke trake i doživjeti iskustvo teleportacije, a sve to s barskog stolca u Muzeju iluzija.

“U kampanji “I u budućnosti – ostajemo di smo” obradili smo aktualnu i vrlo važnu društvenu temu, ali kroz specifičan i prepoznatljiv Žujin humor. U atmosferi koja nije uvijek najsjajnija, željeli smo staviti naglasak na jedinstvene ljepote života u Hrvatskoj, ali i na naš snalažljiv i pomalo drugačiji pristup svakodnevnim situacijama. Na svoj način u prvi plan stavljamo situacije i druženje koje nam život čine ljepšim, a na njih možda ne obraćamo dovoljno pozornosti”, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Više informacija o ovogodišnjoj kampanji dostupno je na službenoj web stranici Ožujskog piva.