Beauty vijest

Službeno je. Beyoncé uskoro izbacuje liniju proizvoda za kosu, ali fanovi su podijeljeni

Lansiranje je zakazano za 20. veljače

FOTO: @beyonce

Cijeli svijet još uvijek priča o komentaru Jay Z-ja koji je na dodjeli Grammyja istaknuo da je prilično čudno što njegova supruga nikad nije osvojila prestižni kipić u kategoriji najboljeg albuma. Svijet priča, a Beyoncé dodatnu pažnju iskusno koristi za predstavljanje novih proizvoda na kojima je radila sa svojim timom. Naime, upravo je službeno potvrđeno da nas 20. veljače očekuje lansiranje njezinog brenda za njegu kose CÉCRED. Službena web stranica već je u pogonu, ali se na njoj, zasad, možete tek predbilježiti na newsletter. Osim toga, aktivan je i istoimeni Instagram profil, na kojem se mogu vidjeti dvije objave. U opisu prve stoji rečenica Hair is sacred (eng. kosa je svetinja), a preko platna prekrivenog zavjesom se izmjenjuju kadrovi žena (mahom Afroamerikanki) koje njeguju kosu, s onima iz vlastite arhive pop dive.

U drugoj se potvrđuje da su glasine istinite, pa se uz montaže TikTokera koji su već naslutili da će Beyoncé uskoro predstaviti liniju za njegu kose, navodi i spomenuti datum. I dok je većina fanova u sekciji komentara oduševljena i jedva čeka saznati više detalja o proizvodima i njihovim cijenama, drugi se (opravdano) pitaju nije li licemjerno da iza linije proizvoda za njegu kose stoji osoba koja u javnosti redovito nosi perike – posljednji put upravo na Grammyjima.