Beauty vijest

Kultni Dior ruž stigao je u novim ultra pigmentiranim bojama

Ovaj put njegova inovativna formula obogaćena je ekstraktom crvenog božura i kombinacijom aktivnih cvjetnih sastojaka

FOTO: Dior Press

Pod vodstvom Petera Philipsa, kreativnog direktora Dior make up linije, novi Rouge Dior ostao je vjeran svojoj baštini i stalnom pomicanju granica. Ovaj put njegova inovativna formula obogaćena je ekstraktom crvenog božura i kombinacijom aktivnih cvjetnih sastojaka za savršenu udobnost, pigmentiranost, postojanost i njegu. Punjiv, održiv i dostupan u dvije verzije, satenskoj i baršunastoj. Prije punih 70 godina veliki Christian Dior stvorio je čarobni crveni ruž nazvan #9. Nijansa je dobila ime po njegovu sretnom broju i ubrzo je postala jako popularna. Od tada se u svijetu svake tri sekunde proda jedan Rouge Dior. Danas, s novom formulom, ovaj kultni ruž nastavlja očaravati svojim super bojama.

Cvjetni ekstrakti i ultra pigmentirane boje

Novu formulu su usavršili stručnjaci Diorova laboratorija za istraživanje i razvoj kako bi u potpunosti ispunila očekivanja žena. Sastojci su pažljivo birani kako bi osigurali njegu, a koncentracija cvjetnih sastojaka je udvostručena, osiguravajući hidrataciju, dugotrajnu boju i iznimnu udobnost. Čak i nakon uklanjanja šminke, usne su glatke, mekane i podatne.

Rouge Dior je obogaćen ekstraktom crvenog božura, koji iz dana u dan revitalizira nježnu kožu usana. Njegov sastav, bogat esencijalnim masnim kiselinama omega 6 i 9, pomaže zaštititi kožnu barijeru kako bi se spriječio prirodni gubitak vlage. Za još intenzivniju hidrataciju, 24-satnu udobnost i 12-satnu postojanu boju, formulu upotpunjuju tri uljna ekstrakta. Ekstrakt cvijeta nara čini usne punijima do 12 sati, ekstrakt cvijeta kaktusa optimizira hidratantni učinak ruža za usne, a ekstrakt cvijeta hibiskusa pridonosi osjećaju iznimne udobnosti potičući prirodnu sintezu ceramida. Shea maslac upotpunjuje njihov njegujući i zaštitni učinak.

Dva završetka, dva couture potpisa

Kao apsolutni umjetnik boje, Philips je stvorio cjelovitu paletu od 70 modernih i smjelih nijansi u baršunastim i satenskim završecima. Nadovezujući se na Diorovu stručnost, proširio je paletu nude nijansi. Razvijene su i nove boje: crvenkasto- smeđe, boje cigle, roskasto-nude i smećkasto-koraljne. Ovaj raspon nijansi omogućio mu je stvaranje beskrajnih lookova, od najsofisticiranijih do najsmjelijih, kako bi istaknuo ljepotu i osobnost svih žena. U 70 nijansi, svako može pronaći onu koja odgovara njegovoj osobnosti, tonu kože, raspoloženju. Rouge Dior osvaja i svojim redizajniranim pakiranjem. Elegantniji je, moderniji, ukrašen ikoničnim srebrnim prstenom s CD inicijalima i vječnim srebrnim canework motivom.

Četiri muze u priči o strasti i ženstvenosti

Kampanju za novi Rouge Dior potpisuje renomirani modni fotograf Mario Sorrenti, poznat po jedinstvenom stilu upotrebe boje i svjetla. Kreirao je seriju vizuala za četiri muze Rouge Diora. Više nego ikada, nova kampanja evocira magičnu moć crvene. Naime, predivna kampanja inspirirana je kultnim revijama velikog maestra koji je obožavao rozu i sivu, crnu i bijelu, ali je svaka njegova kolekcija morala uključivati crvenu.

Pred kameru Bardia Zeinalija, redatelja s fantastičnim pop stilom, stale su ne jedna nego četiri muze, četiri ambasadorice kuće, koje dijele snažne i inspirativne trenutke uz ritam pjesme Depêche Mode Personal Jesus Prva je Yara Shahidi, glumica i producentica. Odjevena u raskošnu crvenu haljinu, očiju pokrivenih couture maskom, spremna je za izlazak. Dilraba Dilmurat, talentirana glumica, manekenka i pjevačica, priprema se za bal u vatrenom crvenom outfitu.

Proslavljena međunarodna glumica i nadarena pjevačica Rachel Zegler zvijezda je treće scene u pariškome muzeju. U svijetlo crvenom couture odijelu, briljira pred kamerom kao najljepša skulptura među bijelim mramornim kipovima. Konačno, glumica Anya Taylor-Joy, ikona generacije, živi san o velikom balu.