Novi brend

Skincare s potpisom bivše tenisačice. Predstavljena su prva dva proizvoda hrvatskog brenda Pomalo

Zasad su u ponudi dvije kreme za različite tipove kože

FOTO: Pomalo

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: Pomalo

Tko: Nina Turudić

Što: Novi hrvatski skincare brend Pomalo za početak je lansirao dva proizvoda – Radiance kremu i Replenishing kremu. Radiance je tanka, lagana krema koju vole žene s masnijom kožom i popularnija je tijekom ljetnih mjeseci. Sadrži peptide koji toniraju kožu, hidrolat nerolija i čempresa koji čiste i osvježavaju, hijaluronsku kiselinu i glicerin za hidrataciju te antioksidanse iz ulja vučjeg trna. Njena glavna namjena je hidratacija i vraćanje tonusa koži.

Replenishing krema je punija, hranjiva i obnavljajuća, a sastavljena je od astaksantina i sjemenki nara koji čuvaju kožu od oksidativnog stresa, bakuchiola i crvenih algi koji potiču sintezu kolagena, alantoina i ulja boražine koji smiruju i obnavljaju kožu te macerata cvijeta nevena i ulja marelice koji osnažuju kožnu barijeru. Nina kaže kako je počela s kremama jer su one super polazišna točka za njegu kože i zapravo njene najistančanije formulacije, ali u pripremi već imaju i nove proizvode koje se vesele predstaviti.

Zašto: Ninin put bio je poprilično šarolik. Igrala je tenis od malih nogu, a u jednom je trenu igrala i za hrvatsku reprezentaciju. Uz pomoć sporta dospjela je na Cornell University u SAD-u koji joj je otvorio puno vrata. Tamo je studirala politiku i povijest umjetnosti, a po završetku je počela graditi karijeru u galeriji suvremene umjetnosti, prvo u New Yorku pa u Mexico Cityju. Kada je došla u Hrvatsku nije imala puno prilika za rad u umjetnosti pa je tada odlučila napokon realizirati svoju dugogodišnju želju i pokrenuti skincare brend. Dobila je poticaje za samozapošljavanje i po prvi puta opremila svoj proizvodni prostor.

Kada: Iako je otvorila tvrtku krajem 2020. godine, službeno su na tržištu tek mjesec dana. Ipak, proizvode formulira već duže vrijeme, još od fakulteta, tako da je kroz godine stvorila svoje recepte i izvježbala se u samoj proizvodnji.

Gdje: Proizvodi brenda Pomalo mogu se kupiti na njihovom službenom webshopu.

Cijena: Obje zasad dostupne kreme imaju cijenu od 48 eura uz napomenu da je dostava besplatna unutar Hrvatske.