FOTO: Saša Četković

Online platforma Soba napokon ima divan showroom u stanu na Zapadnom kolodvoru

Showroom se smjestio na adresi Trg Vladka Mačeka 5 

Novo mjesto

Online platforma Soba napokon ima divan showroom u stanu na Zapadnom kolodvoru

Showroom se smjestio na adresi Trg Vladka Mačeka 5 

FOTO: Saša Četković

Prije dvije godine pisali smo o projektu Soba koji se tada prvi put predstavio u Orisu – kući arhitekture. Sobu je pokrenuo Mario Prizmić koji nas je toplo dočekao i predstavio koncept i genijalne brendove koje je okupio na jednom mjestu. Platforma je bila njegov početak, a danas nas je pozvao u svoj showroom na adresi Trg Vladka Mačeka 5.

“Ideja Sobe da postane digitalna platforma s pomno kuriranim komadima za uređenje interijera zaživjela je, a ljubitelji dizajna prepoznali su naš rad i kvalitetu asortimana kojeg nudimo”, krenuo je Mario.

Mario Prizmić i Arija Saša Četković

Mnogo ljudi ih je stalno ispitivalo postoji li Soba u fizičkom obliku da mogu uživo vidjeti određene predmete, osjetiti teksture dostupnih materijala, varijante drva, mramora, tekstila. “U određenom trenutku osjetio sam se da je došlo vrijeme za to – vrijeme da Soba iz online svijeta, u koji smo je lansirali prije dvije godine, postane i fizička lokacija za ljubitelje dizajna, profesionalce koji se bave interijerima, arhitekte, investitore.”

Nije htio da Soba bude još jedan u nizu uličnih lokala

Inspiriran danskim pristupom prezentacije produkt dizajna, Mario je odlučio da to neće biti još jedan u nizu uličnih lokala. “Svojim klijentima želimo pokloniti vrijeme kako bi im osobno prezentirali asortiman Sobe. Iz tog razloga nastala je ideja o organiziranju Sobe kao “by appointment showrooma”. Jedino na ovaj način možemo se u potpunosti fokusirati na kvalitetu usluge, a da pri tome klijent dobije sve potrebne informacije za opremanje svog doma ili poslovnog prostora.”

Saša Četković

U suradnji s NON arhitekturom, iza koje stoji arhitekt Luka Bekavac, osmišljen je inovativan koncept koji povezuje arhitekturu i opremanje interijera na nevjerojatno suptilan način. “Spojili smo urede Sobe i non arhitekture unutar istog prostora prostranog građanskog stana u kojem vas po samom dolasku u stan dočekuje prvi dio showrooma. Prostrana i dovoljno velika da prikaže dio asortimana, a opet dovoljno mala da se osjećate kao doma, npr. u svojoj sobi.”

Romana Dusper ,Luka Bekavac, Sebastian Bogi Saša Četkovic

Otvorili su tako novi, hibridni prostor u kojem se arhitektura savršeno isprepliće s dizajnom interijera, a pritom pozivajući na dijalog krajnjeg klijenta.

Soba će se mijenjati iz sezone u sezonu

“Kako se asortiman Sobe mijenja iz sezone u sezonu, tako se suptilno i ured non arhitekture mijenja i poprima nove tonove, oblike i dimenzije. Baš kao u svakodnevnom životu, fluidno i podložno promjenama koje su nužne. Nije li dosadno ići non-stop neprestano po istome?”, pita se Mario.

Saša Četković

Zanimalo me koji su se brendovi isprofilirali među Hrvatima kao najomiljeniji te ima li kakvih novosti. “Kada bih morao napraviti presjek svih brendova i istaknuti najomiljeniji među njima bio bi to svakako New Works. Klijentima najpoznatiji kao brand koji stoji iza visilica u obliku “čipsa” – Tense visilica. Kako je New Works poprilično mladi danski brand, dobro osluškuju želje krajnjih kupaca i svojih distributera i dobro pogode ono što nam se svima svidi, a da je pritom cjenovno pristupačno i visoke kvalitete.

SOBA MARIO PRIZMIC-foto cetkovic
Saša Četković

Nešto višeg cjenovnog ranga je brand Audo Copenhagen koji Sobini klijenti najviše poznaju kroz blagovaonske stolove i stolce, te asortiman Plinth – obitelj mramornih stolića i podesta koji su preplavili lijepe interijere.

Japanski brend koji će tek eksplodirati

Brand za kojeg misli da će tek biti otkriven na našem tržištu je Karimoku Case Study za koji Mario kaže da kao izvorno japanski brand koji okreće novu stranicu u dizajnu, svojim sartorial pristupom već uklopio u svjetski poznate interijere koje potpisuju arhitekti Norman Foster i Norm Architects. “Kako je za nas početak jeseni poput nove godine, veselimo se vidjeti kako će na nove objekte reagirati ljubitelji dobrog dizajna.”

Saša Četković

Poznati danski brand Normann Copenhagen službeno je postao njihov partner i cjelokupni asortiman bit će dostupan na službenom na službenoj online platformi Soba, a pojedine proizvode izložit će i u Soba showroomu. “Da zidovi ne bi ostali prazni, pod krilo Sobe službeno je stigao i brand Paper collective koji je već osvojio svijet svojim art-posterima i akustičnim panelima.”

Vrata Sobe su otvorena za sve

Mario ističe da će se truditi da Soba ostane dinamična online i offline platforma, te da je klijenti prepoznaju kao takvu već prilikom prvog kontakta kroz različite medije. “Želim da se dobar i kvalitetan dizajn približi svim ljudima, a da uz pomoć arhitekata zajedno ko-kreiramo prostore koje će nas opisivati. Ipak je prostor u kojem boravimo nešto što nas najbolje opisuje privatno ili, ako je riječ o poslovnom prostoru, najbolje objašnjava ethos našeg branda.”

SOBA MARIO PRIZMIC-foto cetkovic
Saša Četković

Dodaje je da je Soba je tu i vrata Sobe su otvorena za sve. “Povežimo se, stvarajmo zajedno. Samo vas par klikova dijeli od dobrog dizajna ili, pak, jedan poziv kojim ćete dogovoriti svoj termin posjete Sobi.” Govori mi da ga iznimno ispunjuje rad s lijepim stvarima i još divnijim ljudima, te se iskreno veseli svim novostima koje će nam s vremenom otkrivati, i tako Sobu učiniti prepoznatljivim mjestom za sve one koji svoje interijere tek planiraju opremiti.

Saša Četković
Saša Četković
Saša Četković
Saša Četković