PUTOPIS

Beskrajne plaže, šarolika gastronomija i susretljivi domaćini. Martina Boss o putovanju u Meksiko

Otkrila nam je sve detalje o destinacijama koje treba posjetiti, lokalcima, gastronomiji i ostalim interesantnim detaljima

FOTO: TMG Creative, Martina Boss

Fitness influencerica i trenerica Martina Boss (@martina_boss) nedavno je posjetila Meksiko. Njezinu priču i dojmove donosimo vam u nastavku

Meksiko je oduvijek bila moja velika želja, još od kad sam kao klinka gledala sve meksičke sapunice. Osim toga, dečko i ja obožavamo ljeto, pa smo svakako htjeli posjetiti neku topliju destinaciju. Kad je putovanje u pitanju, ja sam uvijek zadužena za smještaje, detaljno ih pregledavam, bookiram, a dečko radi plan, odnosno rutu kojom ćemo se kretati – koje gradove ili mjesta ćemo posjetiti, na koje izlete ćemo ići itd. U Meksiku smo ukupno bili 20 dana. Let je bio iz Zagreba za Pariz, zatim za Cancun u Meksiku. U Cancunu smo se zadržali tri dana. Nakon toga smo otišli u Playa del Carmen gdje smo proveli sedam dana. Naravno da smo posjetili i Tulum, tamo smo bili najduže, odnosno 10 dana.

Beskrajne plaže, ronjenje, vožnja skuterom

Dok smo bili u Cancunu od tamo smo otišli na izlet na otok Isla Mujeres. Predivan otok i ako ću ponovno ići u Meksiko tamo bih definitivno ostala nekoliko noći. U Playa del Carmen smo dane provodili šetajući po plaži kojoj nema kraja, a navečer po 5th Avenue. Od tamo smo otišli na izlet na otok Cozumel gdje smo ronili s maskama, a kasnije iznajmili skuter i obišli skoro cijeli obalni dio otoka. Na kraju, u Tulumu smo obišli centar, arheološku zonu na biciklima te naravno izlet do Chichen Itze (grad Maya).

Najgori period za putovanje jer je najskuplji

Nismo imali planirani budžet, znali smo da to nema smisla čim smo se odlučili na putovanje u najskupljem periodu godine – za Božić i Novu godinu. Tada su cijene karata, ali i smještaja znatno skuplje, više od 50 posto. Ne znam hoću li se i kada ponovno odlučiti na putovanje u tom periodu godine jer zaista nema smisla plaćati nešto toliko skuplje, a možeš proći jeftinije samo dva-tri tjedna prije Božića ili krajem siječnja. Potrošili smo puno novaca, ali vrijedilo je. Ne samo zato što smo sveukupno zadovoljni jer smo sve vidjeli i doživjeli, već zato što smo se zaista dobro i odmorili. U cijelom putovanju bih izdvojila otok Isla Mujeres koji bi svakako trebalo posjetiti i ondje ostati nekoliko noći. Doduše, ne predugo jer je otok zaista mali, npr. dvije noći su dovoljne. Meni je žao jer smo ondje išli s organiziranom grupom i zapravo vrlo kratko bili na samom otoku.

Ovo je bilo ujedno jedino putovanje na kojem sam bila za vrijeme pandemije. Za Meksiko trenutno ne trebate biti cijepljeni, ne trebaju vam čak ni PCR, niti brzi test za ulazak u zemlju. Dakle po tom pitanju nema nikakvih restrikcija. Obavezno je nošenje maske u zatvorenim prostorima. Toliko sam uživala u svakom trenutku provedenom u Meksiku da mi je stvarno teško izdvojiti jedan trenutak. U sjećanju će mi možda najviše ostati vožnja na skuteru po otoku Cozumel. Kad me pitaš jesam se odmorila, jesam i to baš baš kao nikad do sad! Zašto? Zato što smo otišli u periodu malo prije Božića i vratili se sredinom siječnja, kada je posla najmanje. Nitko me ne zove, ma savršeno. Ljeti sam u Hrvatskoj također puno na moru, ali je i radno budući da mi je tad sezona Bosskinija, pa vodim društvene mreže, na mailovima sam itd.

Lokalci su uvijek spremni pomoći

U Meksiku nismo imali nikakvih neugodnih iskustva, lokalci su uvijek spremni pomoći kad god smo imali neko pitanje. Primijetila sam da, iako nemaju stroga pravila za ulazak u zemlju po pitanju korone, jako paze na nošenje maski. Od 20 taksista samo jedan je imao masku ispod nosa. Svi ugostitelji također, djelatnici u hotelima, svi imaju maske. Naravno da smo najviše uživali u tortiljama na razne načine. Ipak, trebalo mi je malo vremena da se naviknem na okus njihove tortilje koji je drugačiji od onoga što se nudi na našem tržištu. Također, u Meksiku sam probala najfiniju i najsočnije pripremljenu piletinu i to na više različitih mjesta. Iako se ne zamaram time na putovanju, mogu reći da se nisam hranila loše. Naravno da to nije i ne može biti zdravo kao kad si sama kuham, ali pazim da imam neki balans i da ne moram baš svaki dan pojesti desert. Također, crijevna viroza je pomogla da nekoliko dana ne jedem ništa osim banane i slanih štapića,pereca, pa sam se tako s putovanja vratila s dvije kile manje.

S putovanja volim uvijek ponijeti neki odjevni predmet koji ću rado i često nositi kad dođem kući. Npr. u Tulumu sam si kupila šešir koji tamo nose baš svi. Veselim se ljetu u Hrvatskoj, a na glavi će biti šešir iz Meksika. Što se treninga na putovanju tiče, osim što smo jako puno hodali i nekoliko dana vozili bicikle, u 20 dana sam odradila svega četiri treninga. Kad me pitaš za sljedeće putovanje, planiramo ga u travnju, a riječ je o poslovnom putovanju kada ćemo raditi kampanju za nadolazeću sezonu Bosskinija.