ŽIVOT

Dansku filozofiju uživanja prigrlile su i domaće influencerice. Otkrile su kako žive hygge

Važno je stvoriti svakodnevne rituale koji stvaraju ugodu i sreću

FOTO: TMG CREATIVE

Važno je stvoriti svakodnevne rituale koji stvaraju ugodu i sreću

Danci slove za najsretniju naciju na svijetu, a mogući razlog tomu je hygge – njihova životna filozofija. Ovaj koncept obuhvaća prepuštanje ritualima koji nam pružaju osjećaj zadovoljstva i sreće, a zalaže se za uživanje u svakodnevnim sitnicama. Tako će, primjerice, izvor ugode nekima biti šalica tople kave ujutro, miris listova omiljene knjige ili uživanje u pogledu na prekrasne krajolike. Smatra se i da je hygge danski odgovor na burn-out te da može biti od velike pomoći kada je u pitanju odmaranje tijela i uma, posebice kada je pred nama burno jesensko razdoblje.

A kako bi podsjetili na važnost pronalaska svoje stress-free zone, svaki dan, neovisno o tome gdje se nalazili, JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju ‘HYGGE je tamo gdje je JYSK’. Njoj su se priključile i brojne domaće influencerice koje je oduševio hygge koncept ‘obaveznog’ uzimanja predaha u danu i uživanja u malim stvarima. Na svojim omiljenim lokacijama stvorile su maštovite kutke za opuštanje te dokazale da se hygge koncept može slijediti iako ne živite u skandinavskim predjelima. Evo i kako.

Opuštajuća atmosfera gdje god se našli

Poduzetnica Ljupka Tanevska koju na Instagramu prati više od 22 tisuće ljudi, svoj hygge kutak kreirala je neposredno uz bajkoviti slavonski dvorac Prandau-Normann u Valpovu. Istaknula je kako ljeti tradicionalno čita knjige Jane Austen, a za kraj ovog ljeta priuštila si je udobnu atmosferu u perivoju dvorca te na trenutak-dva, odlutala u neko drugo, bajkovitije vrijeme.

Cozy trenutak na omiljenom mjestu omogućila si je i poznata glumica Petra Kurtela i to u mirnom vrtu u kojem može upijati toplinu posljednjih ljetnih dana. “Volim taj spoj kasnog ljeta i rane jeseni, tu toplinu i ugodu, maštanje o magli, čarobnim bojama i romantici koju donosi jesen. Dok uživam na najdražem mjestu u omiljenoj fotelji, u glavi vrtim kako ove godine unijeti cozy ugođaj u naš dom. Čista uživancija iliti hyggestund all over”, napisala je.

Hygge na Sljemenu i na plaži

Malo dalje od vrta otišla je pravnica Martina Palić koja stoji iza profila MAKO kojeg prati skoro 32 tisuće ljudi. Ona je, ni manje ni više, svoj hygge kutak izvela na Sljeme kako bi mogla uživati u najljepšem pogledu u županiji. “Vječno tvrdim da za ugodan dom ne trebaš ni ogromne novce ni puno truda – cozy kutak lako se složi i nasred planine. S nogama na zemlji umjesto skupog parketa, uvaljan u meku dekicu i fotelju s najdražim zvrkom u krilu”, kazala je.

Kampanji se pridružila i Maja Bešenić koja vodi ubudljiv Instagram profil raznovrsnog sadržaja pod nazivom My Croatian Home. Ona je pak svoje čarobno opuštajuće mjesto iz glave pretvorila u stvarnost, i to na plaži okruženoj borovom šumom i zvukovima valova. “To je baš po mome guštu”, istaknula je Maja.

Naglasak stavite na mir i ugodu

U ugodnoj atmosferi, za opraštanje od ljeta pripremila se stilistica i fotografkinja Kristina Štriga. “Kako se bolje pozdraviti s ljetom nego negdje u prirodi uz zalazak sunca i kutijom keksa? Recept za kekse ću vam napisati na story, a recept za HYGGE su JYSK i keksići”, napisala je ispod objave na svom Instagram profilu šaljivog naziva – Cellulite Creator. Na njemu Kristina sa svojim pratiteljima redovito dijeli zanimljive recepte popraćene fotografijama neodoljivih jela.

Uz malo inspiracije domaćih influencerica, svoj hygge kutak i sami možete kreirati gdje god poželite, a upravo JYSK ove sezone ima jedinstveni jesenski asortiman koji naglasak stavlja na balansiranost, mir i ugodu. Posebno je posvećen detaljima, a svojom kampanjom ‘HYGGE je tamo gdje je JYSK’ nastoje potaknuti kreiranje osjećaja prostranosti. On se, kako kažu iz JYSKa, ove sezone postiže fleksibilnim rješenjima, okruglim oblicima i uz mrvicu boje, stvaranjem smirene atmosfere, korištenjem mekanih materijala i malih dekoracija koje prostoru daju osobni dodir.

Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom JYSK.