Florever je novi hrvatski brend ukrasa za dom. Izvedeni su od epoksidne smole i sušenog cvijeća
Projekt je to čija je ideja nastala za vrijeme pandemije
Digitalna strateginja Zorana Andrić iz Zagreba usred pandemije razvila je divan projekt Florever. U pitanju su zbilja posebne i vrlo efektne dekoracije
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.
Ime brenda: Florever
Iza brenda stoji: Zorana Andrić
Brend se bavi: Izradom dekorativnih predmeta od epoksidne smole izlivene iz kalupa napravljenog od hrvatskog kamena i prirodnog sušenog cvijeća.
Brend je nastao: Projekt je krenuo taman pri početku pandemije, a realizirao se taman kad je sve procvjetalo. Eposki me oduvijek privlačio, no kao prenositelj, veznik nečeg prirodnog i prolaznog, a to je cvijeće. Za mene ono predstavlja život, romantični trenutak i mir. Sve ono što ne traje vječno, ali što vječnim želimo. I tako je nastao Florever – uhvaćen u svojoj ljepoti, miru i životu.
Stvari se mogu razgledati i kupiti: Putem Instagrama @florever.ever i putem maila na florever.ever@gmail.com
Cijene se kreću: Cijene su ovisne o veličini, između 200 i 300 kuna.