NOVI BREND

Florever je novi hrvatski brend ukrasa za dom. Izvedeni su od epoksidne smole i sušenog cvijeća

Projekt je to čija je ideja nastala za vrijeme pandemije

FOTO: Zvonimir Mihaljek

Digitalna strateginja Zorana Andrić iz Zagreba usred pandemije razvila je divan projekt Florever. U pitanju su zbilja posebne i vrlo efektne dekoracije

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Florever

Iza brenda stoji: Zorana Andrić

Zvonimir Mihaljek

Brend se bavi: Izradom dekorativnih predmeta od epoksidne smole izlivene iz kalupa napravljenog od hrvatskog kamena i prirodnog sušenog cvijeća.

Brend je nastao: Projekt je krenuo taman pri početku pandemije, a realizirao se taman kad je sve procvjetalo. Eposki me oduvijek privlačio, no kao prenositelj, veznik nečeg prirodnog i prolaznog, a to je cvijeće. Za mene ono predstavlja život, romantični trenutak i mir. Sve ono što ne traje vječno, ali što vječnim želimo. I tako je nastao Florever – uhvaćen u svojoj ljepoti, miru i životu.

Zvonimir Mihaljek

Stvari se mogu razgledati i kupiti: Putem Instagrama @florever.ever i putem maila na florever.ever@gmail.com

Cijene se kreću: Cijene su ovisne o veličini, između 200 i 300 kuna.

Zvonimir Mihaljek
Zvonimir Mihaljek
Zvonimir Mihaljek