LJEPOTA

Izdvojili smo šest primamljivih mirisa koji su idealni za božićni dar. Evo kako odabrati onaj pravi

Svaku kupnju započnite mini istraživanjem

FOTO: TMG CREATIVE

Svaku kupnju započnite mini istraživanjem

Pri odabiru idealnog mirisa, kako za sebe, tako i za druge, često se znamo naći u situaciji kako njuškamo beskonačan broj testera, čije se note naposlijetku međusobno pomiješaju te nam stvore još veći problem. Posebice kada nemamo onaj for life miris za kojim tragamo već godinama. I tako onda svaki put odaberemo neki drugi, dajući šansu čitavom spektru mirisa, no i dalje ne nailazimo na onaj koji ćemo kupiti svaki idući put.

Vrlo je dobro znano da su mirisi i savršen poklon, međutim, često znamo čuti kako ih je bolje izbjegavati jer je gotovo nemoguće točno procijeniti što najbolje odgovara osobi koju darujemo. No, na svu sreću postoji obilje savjeta, stoga smo istražili što nam sve može pomoći u tome da nam kupovina mirisa ne predstavlja pravu muku. Imajući njih na umu, nemojte se ovih blagdana ustručavati dragoj osobi pod bor zapakirati vrijedni poklon u obliku mirisne bočice. A ako vam nedostaje inspiracije, u nastavku smo izdvojili i preporuke šest zaista posebnih mirisa.

Pronađite polazišnu notu

Za početak napravite kratko istraživanje. Razmislite o općenitim mirisima koje vaša draga osoba preferira. Voli li miris pojedinih začina poput vanilije, cimeta ili sušenog bobičastog voća, jesu li joj drage citrusne note naranče, limuna ili mandarine ili ju pak najviše privlači slatkoća višnje, ružinog cvijeta ili jasmina. S druge strane ju možda očaravaju teške note mirisa crnog vina, tamne čokolade ili kave, egzotičnih biljaka poput kokosa ili pak svježina mente ili borovine.

Stoga, kada ustanovite koje vrste mirisa su uvijek dobrodošle na dnevnoj bazi, budite sigurni da imate odličnu polazišnu točku i za odabir idealnog parfema. Drugi korak je da istražite ponudu mirisa kojima je temelj upravo ta pojedina nota koju ste uzeli kao početnu točku. To možete učiniti putem pretrage na internetu ili pak odlaskom u drogeriju u kojoj ćete se posavjetovati s prodavačima koji vjerojatno znaju male tajne svog asortimana.

Miris prilagodite životnom stilu

Treći savjet je da svakako razmislite o osobnosti i životnom stilu osobe kojoj ga namjeravati pokloniti. Tako će, recimo, note koje naglašavaju seksualnost biti više prikladne za osobe koje obožavaju noćne izlaske i lude provode. Dok će za one koji svakodnevno provode osam sati u uredu bolji izbor biti mirisi slabijeg intenziteta. Također, valja razmisliti i o godišnjem dobu u kojem će se miris najviše nositi. Primjerice, za proljetne mjesece idealne su lagane cvjetne note, uz užareno ljeto super idu citrusne note, dok će u hladnim mjesecima pun pogodak biti drvenasti ili začinski mirisi.

Međutim, najvažniji dio pronalaska savršenog mirisa je, naravno, isprobavanje. Savjetuje se da se uvijek poprska na točku pulsiranja gdje je koža prirodno topla, poput zapešća, tako da se mirisne note mogu ‘zagrijati’ te otkriti s vremenom. Uz to, poprskane dijelove nemojte trljati jer će se tako molekule brže razgraditi te nećete moći osjetiti svaki detalj. I naravno, nemojte brzati – za otkrivanje pravog mirisa ponekad je potrebno i nekoliko minuta. Također, u obzir uzmite i željeni intenzitet mirisa. Razmislite o tome voli li osoba kojoj kupujete miris osjetiti parfemske note drugih ljudi u prolazu pa joj isto tako odgovara i da nju ostali ‘pamte’ po pojedinom parfemu, ili pak više svoj miris zadržati ‘samo za sebe’.

Evo što izabrati ovih blagdana

Iako se naposlijetku možda čini da pronalaženje idealnog dara ove vrste može biti vrlo komplicirano i izazovno, ne bojte se. Ako slijedite ovih nekoliko savjeta te se dobro educirate i na vrijeme pripremite, nabavku ćete obaviti bez ikakvih problema. Najvažnije od svega je znati što tražite i za koga kupujete, a na odmet neće biti ni dobra volja i trunčica strpljenja. A budući da smo i sami u potrazi za savršenim božićnim poklonima, iz ponude drogerija dm Hrvatska, izdvojili smo šest mirisnih preporuka koje će, sigurni smo, oduševiti one koji ih pronađu ispod svoga bora.

GUESS Seductive Noir namijenjen je svim trendsetericama i modnim zaljubljenicama, a ubraja se u kategoriju cvjetnih mirisa. Ova toaletna voda prožeta je osvježavajućim notama bergamota, jasmina i vanilije koje objedinjuje razigrani i očaravajući stil. Upravo takav spoj ovaj senzualni miris čini sinonimom za brend GUESS.

FURLA Irresistible Woman bezvremenski je miris koji je ujedno nježan, kompleksan i nedodirljiv, a idealan je za svaku suvremenu ženu. Karakterizira ga spoj vodene note ljiljana i razigranog cvijeta naranče, kao i sjedinjene note ljubičice i bijele kamelije, dok se u baznim notama kriju arome ambroksana i čempresa.

Calvin Klein euphoria pripada senzualnoj orijentalno-cvjetnoj mirisnoj grupi te naglašava žensku misteriju i moć zavođenja. Odiše luksuzom nadahnutim jednostavnošću i elegancijom orhideje te se otvara notama sočne japanske jabuke i opojnog šipka. Prisutne su još i note cvijeta lotosa i orhideje, intenzivnog jantara i drvenaste mahagonije.

bruno banani Magic Man je elegantan, drvenasto-cvjetni miris, savršen za samouvjerene, šarmantne, karizmatične i muževne predstavnike muškog svijeta. Osnovna nota prožeta je mirisom drvenih aroma i jantara, a tu su još i note muškatnog oraščića, kardamoma, tamjana, crnog papra te baršunastog cvijeta.

JIMMY CHO Man Blue posvećen je karizmatičnim muškarcima koji imaju nevjerojatnu sposobnost zavođenja. Drvenasta aroma u svojim visokim notama sadrži kadulju, crni papar i bergamot, dok su srednje note ananas, jabuka, čempres i koža. Toplu bazu čine sandalovina, vanilija, pačuli i vetiver.

Ralph Lauren the Big Pony Collection 1 for men je miris koji se notama limete i grejpa ponajviše veže uz sportsku energičnost i pobjedu. Temelj mu čine svježi, vodeni aspekti bosiljka, lavande i krastavca, zaokruženi drvenom esencijom cedrovine s teksturom sirovog ekstrakta hrastove mahovine.

 

Dodatna pogodnost koja vas čeka u dm prodavaonicama i dm online shopu je i posebna božićna promocija koja traje od 1. do 24. prosinca 2022. godine. Tako u ovom periodu, za kupnju dva ili više mirisa, na svojoj dm active beauty kartici imate priliku ostvariti 20x više bodova.

Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom dm Hrvatska.