HRVATSKI BREND

Kako sam se ususret vlastitom vjenčanju, zaljubila u tu industriju i pokrenula brend posvećem vjenčanjima

FOTO: Andrea Johnsson

Andrea Johnsson Hrvatica je s adresom u Amsterdamu gdje je i pokrenula divan brend posvećen dizajnom i izradom papirnate galanterije za vjenčanja

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci i prati one koji su već na tržištu neko vrijeme.

Ime brenda: White & Glory

Tko: Iza brenda stoji Andrea Johnsson, 28-godišnja pokretačica brenda, koja je odluku o osnivanju White & Glory donijela par mjeseci prije vlastitog vjenčanja. Kao posljedica odrastanja u obiteljskoj firmi, oduvijek je željela započeti svoj biznis, a do tada je radila kao online i digital marketing menadžerica i menadžerica projekata u modnoj i marketinškoj industriji, uvijek usmjerena na kombinaciju kreativnosti i poduzetništva.

Marija Laća

Kad: Brend je pokrenut u proljeće 2019., prije malo manje od godinu dana.

Što: White & Glory bavi se dizajnom i izradom papirne galanterije za vjenčanja i evente, a nude i usluge dizajna i brendinga posebice za industriju vjenčanja. Moderne i minimalistične pozivnice s pečatima kao najava događanja i papirna galanterija za sam dan eventa (meni karte, kartice s imenima, brojevi stolova, plan sjedenja, zahvalnice itd.) ono je što ih izdvaja na tržištu i ponosni su na činjenicu da su u prvih 10 mjeseci rada bili dio više od 50 vjenčanja i evenata diljem svijeta, a ponajviše na našem području.

Andrea je velika zagovornica dobre suradnje i zbog toga klijentima nudi ne samo mail, telefonske i Skype konzultacije kako bi odabrali ono čime će biti zadovoljni, nego i mogućnost suradnje s njihovim dekoraterima i planerima kako bi cijeli proces prošao bez stresa za mladence ili slavljenike.

Marija Laća

Zašto: Andrea je White&Glory pokrenula jer je uvidjela priliku na našem i europskom tržištu da predstavi nešto novo i drugačije, a istovremeno se zaljubila u industriju vjenčanja koja je uvijek pozitivna – njezini klijenti su, kaže, zaista fenomenalni i uvijek dobro raspoloženi. Dugo je čekala pravi trenutak za otvaranje tvrtke i brenda, u međuvremenu je bilo raznih ideja, no u ovoj je radinosti vidjela daleku budućnost i krenula.

Obožava spoj kreative, estetike, marketinga i strategije u ovom poslu, kao i kontakt s klijentima. Vođenje vlastite firme definitivno nije lak zadatak i uvijek je radno, ali je nagrada, kaže, neprocjenjiva.

Marija Laća

Gdje se White&Glory stvari možete razgledati i kupiti: Kolekcije i prijašnje radove možete pregledati ovdje i na Instagram profilu. White&Glory studio je u Amsterdamu, narudžbe se vrše putem maila jer njeguju personaliziran pristup, a dostavljaju u sve zemlje svijeta. Za sve one koji žele vidjeti materijale uživo, to mogu učiniti u Cvit Happens showroomu u Zagrebu, a primjerak pozivnica možete zatražiti i putem maila s dostavom na adresu.

Cijene proizvoda kreću se: Pozivnice su možda najbolji orijentir za čitatelje – cijene se kreću od 1.2 eura po komadu za jednostavnije modele i veće količine pa do 3.5 eura za manje količine i modele s dodacima. Cijene ovise o količini i kompleksnosti samog dizajna i dekorativnim dodacima kao što su pečati ili vrpce. Na njihovoj web stranici možete bez obaveze ispuniti detaljan upitnik i time zatražiti personaliziranu ponudu, a odgovor stiže unutar tri radna dana.

Andrea Johnsson

Nove stvari u ponudi možete očekivati: Neizmjerno se vesele skorom otvaranju webshopa, a osim redovitog lansiranja novih dizajna u skladu s trendovima, planiraju i proširenje asortimana. Radi se o proizvodima koji će biti savršena nadopuna sadašnjoj ponudi, a možemo očekivati i lagani odmak od papirne galanterije u tu svrhu.

Osim toga, uvijek su aktivni u predstavljanju novih trendova i kreiranju inspirativnog sadržaja te se vesele suradničkim projektima i stiliziranim snimanjima koja ih čekaju narednih mjeseci, a rezultate kojih će svakako podijeliti na svojoj web stranici.

Andrea Johnsson