Novi brend

Ova Zagrepčanka nikad nije pila kavu pa je napravila vlastiti brend organske matche

Pričali smo s Rahelom Vrebčević

FOTO: SAMO matcha

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: SAMO Matcha

Tko: Iza brenda SAMO Matcha stoji jedna istinska zaljubljenica u matchu koja nikada nije pila kavu. Zagrepčanka Rahela Vrebčević se, od rada za velike korporacije do blockchain startupa, na kraju odvažila realizirati svoju viziju i višegodišnji san o vlastitom brendu organskog matcha čaja. Nikada njie pila kavu, samo čajeve, a otkako je otkrila matchu, potpuno se zaljubila u taj osjećaj koji joj daje, sve benefite koje ima.

 

Što: Matcha je čisti zeleni čaj, samljeven u prah, porijeklom iz Japana i Kine. Kvalitetna matcha se služi i pije u japanskoj ceremoniji čaja.

SAMO Matcha je progresivni i otkačeni brand certificiranog, organskog čaja koji u ponudi ima tri vrste organske matche izravno iz Japana: Organsku premium Uji ceremonijalnu matchu za ljubitelje čistog čaja, Organsku Otsuka ceremonijalnu matchu za latte varijantu, ili također čisti boost energije, Organsku kulinarsku matchu za slastice i razne matcha recepte. Sve tri matche su od različitih sorti zelenog čaja od pomno odabranih japanskih uzgajivača te se razlikuju u okusima.

Osim matcha praha, trenutačno su ponudi i nezaobilazna bambus četkica za pripremu matche, te bambus žličica i to-go čaša za užurbane matcha trenutke. Uskoro će biti i ostalih dodataka za pripremu, kao i suradnji s drugim domaćim brendovima.

SAMO matcha

Kada: Ideja o SAMO Matchi sazrijevala je oko dvije godine, a na tržištu je unazad četiri mjeseca. Prije nešto više od dvije godine Rahela je prolazila kroz teški period u privatnom životu, i provodila puno vremena sama radeći na sebi. Matcha joj je bila suputnik na tom putovanju, i uz nju se počela sve bolje osjećati. Što je više istraživala, shvatila je da kod nas ljudi uopće nisu upoznati s matchom i da na tržištu nema ukusne, visokokvalitetne, organske matche. Tada je raspisala cijeli poslovni plan i osobnost brenda.

Zašto: SAMO Matcha nije samo proizvod, nego je životni stil. Ne prodaje priču savršenog života, nego ravnoteže svega što nam se događa, a uvijek s premisom ‘boljeg ja’. Trudimo se, dajemo sve od sebe i svakim danom razvijamo svoj potencijal. Izraz SA MO (jap. さも) na japanskom znači ‘’biti baš kao netko/nešto’.

Također, iako je matcha idealna alternativa kavi, nije ideja prikazati kavu lošom, ili prikazati matchu samo kao trendi hype. SAMO Matcha njeguje održivost i uključivost, kao i ostale vrijednosti koje se kriju iza imena – samopouzdanje, samostalnost, samokontrolu, samosvjesnost. SAMO Matcha projicira ravnotežu između japanske tradicije, rituala i zena, i realnosti modernog života on-the-go i street kulture.

 

Može se razgledati i kupiti: SAMO Matcha proizvodi se trenutno mogu pronaći na službenom webshopu, na bazzar.hr i na Wolt aplikaciji za Zagreb. Uskoro će se moći probati na odabranim specialty coffee mjestima i pop-up eventima, a brend možete zapratiti i na Instagramu.

Cijene se kreću: Cijene dodataka za pripremu i konzumaciju matche kreću se od 4 do 20 eura, a cijena same matche od 23 do 26 eura za pakiranje od 30 grama (otprilike 30 serviranja). Proizvodi se nerijetko mogu pronaći po posebnim cijenama, pogotovo ako se prijavite za newsletter. Osim toga, brend nudi mogućnost pretplate na mjesečne (besplatne) dostave po nižim cijenama.