PROMO

Ovogodišnji Startup in 24h je završio. Što je Degordian napravio u 24 sata?

FOTO: PR

Degordian StartUpIn24h pokrenuo dva projekta

Završio je još jedan Degordian StartUpIn24h koji je pretprošlog vikenda okupio 70 entuzijasta u njihovom zagrebačkom uredu. Neki su Degordijanci doputovali iz Beograda i Mostara samo kako bi sudjelovali u realizaciji čak dvaju projekata: jedan je razvoj Degordianovog novog produkta, a drugi je kreiranje društveno odgovorne kampanje. Dva naizgled potpuno različita zadatka ipak imaju nešto zajedničko: u subotu, 19. ožujka u 10 sati, kada je StartUpIn24h službeno započeo, oba su projekta bila tek ideja.

Inače, ovo je Degordianov peti StartUpIn24h, a održao se nakon dvogodišnje stanke, stoga su Degordianci bili željni izazova. Ipak, realizacija projekta od samog početka do finalnog rješenja spremnog za puštanje u javnost uvijek je velik zalogaj, stoga je pitanje koliko se toga uopće stigne napraviti u 24 sata?

Ako se pita članove Degordian tima, dva projekta od početka do kraja, s pripadajućim web stranicama, business planovima, komunikacijskim strategijama, social media profilima i gotovim materijalima za objavljivanje, poput key visuala, objava na društvenim mrežama i PR članaka. A projekti su dijametralno različiti. Prvi je društveno odgovoran i zahtijevao je osmišljavanje komunikacijske strategije za Centar za poremećaje hranjenja BEA te popratnu kampanju s ciljem podizanja svijesti o poremećajima u prehrani, dok je drugi razvoj alata za istraživanje zadovoljstva zaposlenika, u čemu su sudjelovali i stručnjaci s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Business Psychology Lab.

Zašto se Degordian odlučio za poremećaje u hranjenju? “Prilikom pripremanja za prošli StartUpIn24h jednoglasno smo se složili da želimo raditi nešto društveno odgovorno. Naša tvrtka sastoji se od vrhunskih stručnjaka u raznim područjima IT-ja i marketinga i zajedno zaista možemo doprinijeti društvu. Tada smo se povezali s Plavim kompasom i napravili platformu za roditelje djece s autizmom, kao i za one koji sumnjaju da bi njihovo dijete moglo pripadati spektru. Reakcije roditelja bile su nevjerojatne i dale su nam do znanja da smo zaista uspjeli ispuniti svoj cilj, svojom ekspertizom nekome pomoći i napraviti pozitivnu promjenu u društv. Zato smo odlučili da ćemo nastaviti u istom smjeru te se zajednički dogovorili da ćemo se ovoga puta posvetiti skupini ljudi koji pate od poremećaja u hranjenju jer se radi o temi koja je prisutna svuda oko nas, a malo se priča o tome”, objasnila nam je Tena Marčac, voditeljica projekta tijekom trajanja Startup in 24h eventa.

Problem je u društvu taj da nije prepoznato kako ustvari postoji cijeli spektar takvih poremećaja. Svi smo čuli za anoreksiju i bulimiju, no malo nas je čulo za, primjerice, ortoreksiju, poremećaj koji uključuje patološko usmjerenje na zdravu prehranu. Takvih je nespecifičnih oblika poremećaja mnogo, oni pogođeni njima ne nailaze na razumijevanje i zato se teško nose sa svakodnevicom, a puno je i onih koji su pogođeni, nemaju dijagnozu i ne primaju adekvatnu pomoć, kao i onih koji pripadaju rizičnoj skupini koja upravo razvija neki od poremećaja iz čitavog spektra, no pravovremenom reakcijom još se uvijek može postići prevencija. Želja Degordijanaca bila je pomoći svim navedenim skupinama, stoga su se povezali s Centrom za poremećaje hranjenja BEA, koji u Hrvatskoj djeluje već 10 godina kroz preventivne radionice, savjetovalište, grupe podrške i druge oblike sudjelovanja u zajednici, znajući da će im pomoći da dosegnu još veći broj ljudi, pogođene, rizične, kao i one koji imaju nekoga u svom životu kome je potrebna stručna pomoć.

U 24 sata dio Degordijanaca, koji je radio na ovom projektu, osmislio je platformu za podizanje svijesti o poremećajima hranjenja, a koja se sastoji od kreativnog koncepta, komunikacijske strategije koja uključuje social media strategiju i PR strategiju s ciljem da ostvare medijsku prisutnost i spominjanje na profilima relevantnih influencera, novih kanala na društvenim mrežama i web stranice. Na ovonisamja.com korisnici se mogu informirati o poremećajima hranjenja, vidjeti ispovijesti drugih ili ostaviti svoju, pronaći sebi najbliži centar gdje mogu potražiti pomoć ili postaviti pitanje volonterima i voditeljima projekta Zašto ovo nisam ja. Svi zainteresirani za informiranje i učenje o ovoj temi mogu zapratiti novootvoreni Instagram profil na kojem će stručnjaci iz Centra BEA, na temelju komunikacijske strategije koju je za njih osmislio Degordian, redovito objavljivati novi sadržaj.

Međutim, nije bilo potrebe da 70-ak stručnjaka radi na samo jednoj kampanji, stoga je Degordian odlučio povećati svoja očekivanja i zadao si još jedan zadatak – u ista 24h realizirat će još jedan projekt. Tako je drugi dio Degordijanaca radio na razvoju Stethoscopea, alata za istraživanje zadovoljstva zaposlenika.

Stethoscope također ima zanimljivu priču. Naime, Degordian je prije nekoliko godina već razvio vlastiti upitnik s ciljem da na godišnjoj razini provodi istraživanje zadovoljstva svojih zaposlenika te donosi akcijske planove na temelju dobivenih rezultata kako bi sustavno radio na održavanju i unaprjeđenju razine zadovoljstva unutar tvrtke. Čini se da su napori prepoznati, naime, Degordian je u svojoj povijesti osvojio čak šest nagrada za najboljeg zaposlenika. Navedeni je upitnik poboljšavan kroz godine te je Degordian odlučio kako je sada svoje znanje iskustvo spreman prenijeti bilo kojoj drugoj tvrtki. Iz tog je razloga drugi projekt u sklopu StartUpIn24h eventa bio upravo razvoj Stethoscopea kao alata koji Degordian može ponuditi kao vlastiti produkt na tržištu.

“U svijetu vlada kriza talenta, najveća u novijoj povijesti. Stručnjaci ju čak nazivaju Great Resignationom. Kompanije imaju velik problem u zadržavanju, ne samo programera već bilo kojih pozicija bilo koje obrazovne skupine. Točka 0 u borbi protiv toga je upravo jako dobra analiza zadovoljstva i angažiranosti. Ako imaš dobar alat i dobre informacije, možeš poduzimati najbolje taktike za dodatno pojačavanje dobrih strana, a rješavanje loših strana. Uložili smo jako puno znanja i iskustva u ovo. Ne samo istraživanja zadovoljstva, već i svih HR praksi koje smo naučili, i napravili smo nešto što zbilja može pomoći. Pomoći kompanijama biti bolje, a ujedno i zaposlenima raditi u zdravijoj i boljoj okolini”, komentirao je Daniel Ackermann, CEO Degordiana.

Stethoscope ima i profile Facebooku i LinkedInu na kojima možete pratiti novosti te se informirati o alatu, a uskoro će biti dostupna i web stranica na kojoj će biti moguće dobiti detaljne informacije te odabrati paket koji vašoj tvrki najbolje odgovara te ga početi koristiti. Naposlijetku, da ukratko odgovorimo pitanje iz naslova ovog članka koje nas je natjeralo na razmišljanje o tome što je Degordian uopće uspio napraviti u samo 24 sata. Odgovor je, zaista mnogo.

Osim rješenja u fizičkom obliku koja je moguće vidjeti odmah, dugoročno će se značajno pomoći čak trima društvenim skupinama: onima koji su na bilo koji način pogođeni poremećajima u hranjenju omogućena je još kvalitetnija platforma za informiranje, educiranje i podršku; tvrtkama kojima je zaista stalo do zadovoljstva njihovih zaposlenika sada je pristupačan alat za provođenje kvalitetnog istraživanja i donošenja akcijskih planova te će se njegovom upotrebom na tržištu rada s vremenom povećati standardi; zaposlenima koji rade u tim tvrtkama bit će omogućeno bolje i sretnije radno okruženje.

I za kraj, Degordijanci su svojim sudjelovanjem u ovom intenzivnom eventu pod nazivom StartUpIn24h izazvali sami sebe da se razviju kao stručnjaci i kao osobe, a kako je sam event uopće izgledao, pogledajte u videu.