Novi brend

Svjetski okusi, a lokalni sastojci. Morate probati ukusne umake ovog hrvatskog brenda

Umaki trenutno u ponudi ima tri proizvoda bogatog okusa, a bez umjetnih dodataka

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: Umaki

Tko: Brend su pokrenule dvije sestre, Ivana Marijan i Anamarija Virant.

Što: Umaki je domaći brand umaka s lokalnim, svježim namirnicama, ali svjetskih okusa. Cilj je svako već isprobano jelo obogatiti novim, punim okusima i svakodnevno pripremanje hrane napraviti zabavnijim i bogatijim. Također, umami okusi naših umaka potiču na isprobavanje novih recepata i eksperimentiranje s hranom, a u ponudi zasad imamo tri vrste umaka.

Chimichurri je blago pikantan umak koji odlično ide uz meso, sendviče, burgere i malo konkretniju hranu. Sastoji se od maslinovog ulja, peršina, korijandera, chillija, papra i soli. Salsa verde je herbalan i osvježavajući umak koji super paše uz piletinu, ribu, sendviče, tjesteninu ili rižoto. Sastojci od kojih se izrađuje su maslinovo ulje, menta, peršin, limun, inćuni, papar, sol i ocat. Posljednji umak je chutney, a ima gustu teksturu nalik na džem. Blago je pikantan, a najbolje ide uz meso, burgere, sir, ali zapravo može sa svime. Sastojci su šljive ili trešnje, papar, chilli, šećer i začini.

Zašto: Inspiracija su bili umaci koje radi naša mama. Zbog tjednih obaveza i života na različitim adresama, najčešće se svi vidimo na nedjeljnom ručku. Naša mama je oduvijek voljela eksperimentirati s kuhanjem, a nama su najdraži bili upravo umaci u malim teglicama koje bi uvijek poslužila uz ručak. Tako je jednom napravila chimichurri i svi smo poludjeli za njim. Uskoro smo primijetile da ga jedemo uz doslovno svaki obrok i tu se polako počela rađati ideja o brendu.

S obzirom da je chimichurri umak porijeklom iz Argentine, počele smo razmišljati koje bismo još umake mogle uvrstiti u ponudu. Došle smo do salse verde (Meksiko) i chutneyja (Indija). Krenule smo istraživati i pri obilasku dućana shvatile smo da ovih umaka gotovo uopće nema u ponudi, a oni rijetki koje smo pronašle, bili su uvezeni i s dosta dodanih konzervansa. To nas je dodatno ohrabrilo da bi potražnja za proizvodima stvarno mogla postojati. Uskoro se iskristalizirala ideja i o sloganu koji glasi “It’s a small world”. Umaki umaci su upravo to, inspirirani svjetskom kuhinjom, ali napravljeni s isključivo domaćim namirnicama i bez umjetnih okusa i dodataka, a dizajn etiketa na njima potpisuje Studio Size.

Gdje: Svi se proizvodi trenutno mogu naručiti preko Instagram profila. Također, nalazimo se i u zadnjoj fazi dogovora s nišnim dućanima pa će uskoro biti dostupni i na policama.

Cijena: Umaci se mogu kupiti odvojeno, ali i u paketu od tri umaka u stiliziranoj kutiji pa je super odabir i za poklon. Cijena jedne teglice je 9,50 eura, a paket se može kupiti po cijeni od 27 eura.