GASTRO

Zanimljivim ručkom u potpunom mraku poznati lanac supermarketa impresionirao svježinom proizvoda

FOTO: Kaufland

Kaufland predstavio novu mrak kampanju “Neviđeno svježe”

Jedna od najvećih snaga trgovačkog lanca Kaufland svakako je svježina njihova asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. U inovativnoj kampanji “Neviđeno svježe” ovaj trgovački lanac ističe beskompromisnu svježinu svojih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine, Kaufland kvaliteta.

Ivana Mišerić, Pero Savanovic, Patrick Rudat, Marija Franić, Daniel Šturm, Lea Ileković Žigić AFP

“Ove godine odlučili smo odmaknuti se od prethodnih kampanja. Naime, kupcima smo ponudili kupnju svježih namirnica u potpunom mraku. Potvrdili su nam: svježinom naših proizvoda bili su više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti. O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju”, pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.

Povodom predstavljanja nove kampanje, Kaufland je uzvanike oduševio posebnim događajem u potpunom mraku. U zatamnjenom prostoru jednog restorana, uzvanici su imali jedinstveno iskustvo kušanja tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir. Jedinstveni gastronomski doživljaj tako je uzvanicima predstavio pravi izazov u prepoznavanju aroma i teksture hrane. Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, Chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu.

“Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu „osobnost”, neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula,od okusa, mirisa, teksture. Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno, od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo „pomaknuti“ menu nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces, zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreative i mašte”, ističe Pero Savanović.