HRVATSKI BREND

Zgodne naušnice i ilustracije zaštitni su znak novog preslatkog hrvatskog brenda Monsieur Dorian

FOTO: Monsieur Dorian arts & crafts

Dora Barbarić otkrila nam je o svom brendu Monsieur Dorian u kojem naglasak stavlja na naušnice

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci i podsjeća na neke koje uvijek volimo.

Ime brenda: Monsieur Dorian

Iza brenda stoji: Dora Barbarić, diplomirana povjesničarka i povjesničarka umjetnosti. Završila sam Filozofski fakultet u Splitu, aktivna sam u umjetničkom području još od druge godine fakulteta, uz manje pauze. Prije sam se isključivo bavila ilustracijom, sad sam počela eksperimentirati s fimo masom i izradom naušnica i tako sam otvorila Instagram profil počevši s ponudom naušnica.

Brend se bavi: Izradom naušnica od fimo mase i nehrđajućeg čelika, te personaliziranom ilustracijom arhitekture, najdražih mjesta ili gradova. Naušnice su mi bile najjednostavniji put u svijet nakita, a fimo masa zanimljiv i multifunkcionalan medij. Ilustracija mi je oduvijek draga i htjela sam je nekako ukomponirati u svoj brend, a jako mi se svidio trend arhitektonske ilustracije.

Brend je nastao: 2014. godine, još u fakultetskim danima, nastao je Monsieur Dorian, no nakon četverogodišnje pauze otvorila sam ove godine Instagram profil. Osmislila sam packaging, nazive i simboliku naušnica – inspirirane umjetničkim utjecajima Memphis grupe, terrazzo trenda koji se vratio te uvijek prisutne millennial roze boje sadašnjice.

Stvari se mogu razgledati i kupiti: na Instagram profilu @monsieurdorian.hr te na Facebook stranici Monsieur Dorian.

Cijene se kreću: Cijene naušnica se kreću od 80 do 100 kuna, a personalizirane ilustracije od 250 kuna.