Modna vijest

Bivša kreativna direktorica kuća Chloé i Givenchy pokreće novi brend s Uniqlom

Clare Waight Keller i japanski high street brend pokreću novu liniju pod imenom Uniqlo C

FOTO: Uniqlo C

Američki Vogue danas je ekskluzivno objavio vijest da Clare Waight Keller, bivša kreativna direktorica kuća Chloé i Givenchy, pokreće novu liniju s japanskim high street brendom Uniqlo. Za suradnju je, piše Vogue, zaslužan Yukihiro Katsuta, voditelj istraživanja i razvoja u Uniqlu koji je odgovoran i za liniju +J koju je za brend svojevremeno dizajnirala legendarna njemačka dizajnerica Jil Sander. Linija koju zajedno pokreću zvat će se Uniqlo C, a svjetlo dana ugledat će 15. rujna online i u više od 1500 fizičkih Uniqlo trgovina diljem svijeta.

Clare Waight Keller za nju je dizajnirala 30 komada kroz koje je, kako je sama rekla, provukla glavne odlike svog dizajnerskog rada, a to su tečnost, pokret i ženstvenost. Bit će to veliki novi iskorak za Waight Keller koja se u medijima nije pojavljivala često otkad je u travnju 2020. objavljeno da napušta kuću Givenchy u koju je otišla iz kuće Chloé u kojoj je pak provela šest godina. U kući Chloé, Waight Keller je kreirala niz hit komada, primarno torbica koje se prodaju i danas dok će iz tri godine provedene u kući Givenchy, njezino najzapamćenije djelo ostati vjenčanica koju je kreirala za Meghan Markle 2018. godine.

Kolekcija za Uniqlo C za jesen 2023. je spremna, a dizajnerica je već pripremila onu za iduće proljeće te trenutačno radi na kolekciji za jesen 2024. godine. U kampanji koja je objavljena danas vidimo i prve komade, a najveća novost su jedne čizme od umjetne kože. To je, naime, prvi put da se Uniqlo upušta u izradu i prodaju obuće što je velika prekretnica za taj high street brend. Cijene u kolekciji kretat će se od 59,90 do 79,90 dolara.