THE BLONDE SALAD

Čini se kako je zarađenih 30 milijuna eura tek početak. Šuška se da Chiara Ferragni pokreće beauty liniju

FOTO: Instagram: @chiaraferragni

Posljednjih nekoliko objavljenih postova javnosti su dali naslutiti da poduzetnica Chiara Ferragni uskoro pokreće beauty liniju

Prvo su postojali kozmetički brendovi. Nakon njih su se pojavili kozmetički brendovi modnih dizajnera, a onda i oni s potpisom poznatih osoba. Čini se da beauty industrija u jednom trenutku postala najplodnije tlo zarade, osobito ako ju vode influencerice koje prati cijeli svijet. Rihanna, Kim Kardashian, Kyle Jenner, Jessica Alba, Gwyneth Paltrow – mogle bi tako nabrajati cijeli dan i ne bi nam bio dovoljan.

USPJEŠNA CHIARA FERRAGNI

Modne blogerice uvijek su bile influencerice, samo su se u jednom trenutku prestale zvati blogerice jer su se pojavile djevojke koje npr. imaju samo Instagram profil. Shvatile su da im za uspjeh i zaradu ne treba ništa više od toga. Talijanka Chiara Ferragni svoj modni blog pokrenula je među prvima, prije nekih deset godina. U tih deset godina radila je na svojem brendu tako što je bilježila svaku svoju modnu kombinaciju, vodila pratitelje kroz putovanja i svakodnevno im servirala svoj stil života. Tri godine kasnije svoj život na seli na Instagram, da bi 2015. godine njezin biznis model postao ‘case study’ na Harvardu. Osim toga, našla se i na Forbesovoj listi ’30 under 30′, kao jedna od 30 najutjecajnijih ljudi mlađih od 30 godina na svijetu. Ako se dobro sjećamo. te godine je zaradila i svojih prvih 8 milijuna eura, a njezino carstvo je počelo rasti.

The Blonde Salad platforma postala je mjesto za online kupovinu ekskluzivnih kapsulnih kolekcija, da bi Chiara 2017. godine ponovno završila na Forbesovoj ljestvici kao najmoćnija influencerica na svijetu. Danas ju prati preko 16 milijuna korisnika. Ovu 31-godišnjakinju već neko vrijeme ne možemo zvati blogerica jer je ona prvenstveno poduzetnica koja je svoj hobi uspješno pretvorila u posao. Postala je izvršna direktorica svojih tvrtki, a ima i najnoviji projekt.

Nedavno je predstavila svoje online radionice Beauty Bites na kojima je skromno najavila da se ove godine možda sprema nešto novo. Mediji slute da bi to mogao biti beauty brend s obzirom na to da se u tome još nije okušala. Osim svojih kapsulnih kolekcija, Chiara je radila s gotovo svim brendovima i velikim dizajnerskim imenima, a trenutno je i zaštitno lice poznatog talijanskog brenda donjeg rublja Instimissimi te kozmetičke kuće Lancome. Dok se šuška o potencijalnoj kozmetičkoj liniji, ostaje nam samo misliti što će biti njezin sljedeći poslovni potez.