MODA

Fran Drescher vratila se kao Dadilja u kampanji online trgovine ThredUP

Jedna od najpoznatijih online second hand trgovina za novu kampanju angažirala je Fran Drescher

FOTO: Foto ThredUP

Jedna od najpoznatijih online second hand trgovina za novu kampanju angažirala je Fran Drescher

Američka online second hand trgovina ThredUP predstavila je prvu kolekciju koju je za njih kreirao dizajner Daniel Silverstein. Silverstein je za kreiranje kolekcije koristio oko 900 kilograma tekstila koji ThredUP nije uspio prodati preko svoje stranice. Zbog toga je svaki komad jedinstven, a jedna jakna iz kolekcije koja još nije ni stigla u prodaju, već je nestao. Uzela ju je Fran Drescher na snimanju kampanje za kolekciju.

Legendarna Dadilja zaštitno je lice ove kolekcije, a Silverstein ju je kao mali gledao u seriji i nadahnuo se njezinim stilom za ovu kolekciju. “Bio je to ultimativni dizajnerski pothvat”, kazao je Silverstein za Vogue. “Znam sve te stvari o njoj jer sam gledao seriju i bio veliki fan, pratio sam njezinu karijeru od tada, i znam sve o tom legendarnom stilu.” U kampanji tako vidimo Drescher odjevenu u šešire, kostimiće i bunde nalik na one kakve je nosila u seriji.

Rezultat je zbilja zabavna kolekcija i još zabavnija kampanja koje k tome šalju važnu poruku o tome na koje sve načine možemo stvarati novu odjeću bez da proizvodimo viškove. Cijene većine komada u kolekciji kreću se od 10 do 60 dolara dok jakne koje su vrlo složene u izradi koštaju i do 600 dolara. Kolekcija uskoro stiže u prodaju, no, nažalost, nama neće biti dostupna jer ThredUP dostavlja sam u SAD i Kanadu.