PROMO

HAAN predstavlja novu generaciju tvrtki i polako osvaja hrvatske kupce

FOTO: Unsplash

Misija osnivača ovog španjolskog brenda je stvaranje bolje budućnosti za Zemlju i čovječanstvo, a 20% svog profita odvajaju za financiranje novih izvora pitke vode u zemljama u razvoju

Brendovi su postali svjesni da potrošači danas imaju mnogo više kriterija koje treba ispuniti, a konkurencija na tržištu nikad nije bila veća. Rezultati istraživanja koje je proveo Istraživački institut Capgemini pokazali su da čak 79% potrošača mijenja svoje kupovne preferencije na temelju društvene odgovornosti, uključenosti ili utjecaja brenda na okoliš. Zato od tvrtki očekuju da načela održivosti primjenjuju u svojoj proizvodnji i poslovanju. Među onima koji su prepoznali želje i potrebe kupaca ističe se španjolski brend HAAN koji je odnedavno prisutan i na hrvatskom tržištu.

Jednostavni sastojci i minimalistički dizajn

HAAN su osnovali Eric Armengou i Hugo Rovira 2018. godine, a danas je zahvaljujući svom atraktivnom dizajnu, ekonomičnom pakiranju i kvalitetnim sastojcima postao jedan od omiljenih brendova za osobnu njegu diljem Europe. Proizvodi iz HAAN asortimana sadrže probiotski kompleks i veganski certifikat, a sastojci su jednostavni i minimalno procesuirani. Uz to, postoji mogućnost reciklaže, ali i ponovnog punjenja ambalaže, zbog kojeg se u proizvodnji koristi čak 89 posto manje plastike te 80 posto manje vode i energije.

Među najpopularnijim HAAN proizvodima ističe se dezinficijens za ruke koji je kod kupaca izazvao oduševljenje zbog laganog sistema raspršivanja, svoje učinkovitosti, ali i činjenice da dolazi u čak 15 različitih mirisa i može se ponovno puniti. Ako smo nešto naučili u posljednje dvije godine, to je da sa sobom uvijek trebamo imati jedan dezinficijens kako bismo sebe i bližnje zaštitili od bakterija i virusa. Praktična ambalaža ovog dezinficijensa omogućuje kupcima da ga nose i u džepu te im je tako u svakoj situaciji nadohvat ruke.

Krema za ruke iz HAAN asortimana također je jedan od must-have proizvoda u osobnoj njezi, a njezina lagana i ugodna tekstura te dizajn u kojem su korištene pastele boje inspiriran je kremastim sladoledom. Ova krema za ruke dolazi u tri verzije: Carrot Kick, Coco Cooler i Fig Fizz, te predstavlja probiotičku superhranu koju koža treba da bi ostala zdrava iznutra i izvana. Napravljena je od 96% sastojaka prirodnog podrijetla i pruža odličnu hidrataciju koži, koja je naročito važna u ljetnom periodu.

Pored spomenutih proizvoda, u HAAN asortimanu mogu se pronaći i jednako popularni tekući sapun za ruke te pasta zube, a sada je lansirana i nova linija proizvoda pod nazivom CREATE.

Trendy kolekcija kao stvorena za ljetni užitak

U CREATE kolekciji nalaze se silikonska četka za lice, mini kozmetički hladnjak, električna turpija za pedikuru te električna četkica za zube i četkica za lice. Svaki od ovih proizvoda sigurno će pronaći svoje mjesto u ljetnoj skincare rutini, a ovo su neke od njihovih glavnih prednosti.

Ultrazvučna silikonska četkica za lice zvučnom mikro vibracijom uklanja nečistoće, šminku, masnoću i prljavštinu s lica, istovremeno stimulirajući cirkulaciju krvi i prirodnu regeneraciju kože. Za svakodnevnu upotrebu i lak transport može se nositi i u torbici. Koristi se s uobičajenim sredstvom za čišćenje lica ili samo s vodom, a birati se može između 8 brzina.

Mini hladnjak retro dizajna dolazi s kabelom za spajanje u vozilima, a trenutno je dostupan u pastelno narančastoj i zelenoj boji. Hladi ili grije prema osobnim potrebama, od hrane i pića pa sve do kozmetičkih proizvoda kao što su serumi, tonici, kreme i slično. Retro dizajn iz 50-ih daje mu vintage notu, a njegov kapacitet od 4 litre omogućit će pohranu svih kozmetičkih proizvoda. Idealan je suputnik na putovanjima, naročito ljeti, na radnom mjestu, ali i u domu s obzirom na to da ne zauzima puno prostora.

Električna turpija za pedikuru minimalističkog je i kompaktnog dizajna te omogućuje mekana i njegovana stopala u svega nekoliko sekundi. Ima tri razine čišćenja, za debele, srednje i generičke žuljeve, te radi pri brzinama od 1600 i 1970 okretaja u minuti. Svojom USB punjivom baterijom pridonosi smanjenju količine otpada štetnog za Zemlju, kao što su baterije.

Sonic vibrirajuća četka s izmjenjivim glavama omogućuje čišćenje zubi, lica i područja oko očiju. Zahvaljujući zvučnoj vibraciji svojih 8 brzina (do 14400 vibracija u minuti), uklanja više prljavštine te je učinkovitija od ručnih ili električnih četkica. Uz autonomiju od oko 120 minuta i vrijeme punog punjenja od samo jednog sata, može pokriti sve potrebe kompletnog čišćenja lica i zuba. Dolazi u tri pastelne boje, sadrži USB punjač i ima ocjenu zaštite IPX7, što znači da se može lagano uroniti i prati izravno pod tekućom vodom, radi praktičnosti.

Osim proizvoda iz nove kolekcije, više informacija o ostatku HAAN asortimana možete potražiti na službenoj stranici brenda i Instagram profilu za hrvatsko tržište.