Nova kampanja

Helen Kelen ponovno ima moćnu kolekciju koja spaja održivost i techno kulturu

Cool komadi s potpisom perspektivne hrvatske dizajnerice

FOTO: Kristina Vrdoljak

Prije otprilike godinu dana imali smo priliku razgovarati s dizajnericom Helenom Drkelić koja stoji iza brenda Helen Kelen i pobliže je upoznati. Sada je predstavila kampanju za kolekciju koju smo vidjeli na posljednjem Zagreb Design Weeku, a bazira se na motivu stratifikacije koja se definira kao sortiranje podataka, ljudi ili objekata u različite skupine ili slojeve.

U ovoj kolekciji stratifikacija se očituje kroz tehniku upcyclinga te u načinu konstruiranja koji uključuje rez, nabore te geometrijske i anorganske forme. Dizajnerica koristi elemente streetwear i sportske odjeće koje povezuje s plesnom i techno glazbom, a sve kroz prizmu održivosti koja se sada posebice ističe u vidu kolažiranja ostataka tkanina koje su označene kao tekstilni višak u proizvodnji.

helen kelen nova kolekcija
Kristina Vrdoljak

Iako tehnički donosi pet ženskih kombinacija i dvije muške, kolekcija je zapravo uniseks pa se komadi mogu stilski kombinirati u različitim varijantama. Oni dolaze u poprilično hladnoj crnoj, sivoj i srebrnoj boji koje se kombiniraju s vibrantnim nijansama zelene i crvene, ostavljajući tako upečatljiv dojam kroz karakterističan vizualni identitet elektronske plesne glazbe.

Bez obzira na primarnu inspiraciju svijetom izlazaka i techno kulture, odjeća iz nove Helen Kelen kolekcije lako se prilagođava svakodnevnom nošenju. Primjerice, samo jedan komad može se odabrati kao naglasak i tako donijeti pomalo sportski look s pomakom za svaki dan. Svi komadi iz (n)ove kolekcije dostupni su za izradu po narudžbi, dok se pojedini mogu naručiti i na internacionalnoj Paro store web stranici.

helen kelen nova kolekcija
Kristina Vrdoljak

helen kelen nova kolekcija
Kristina Vrdoljak
helen kelen nova kolekcija
Kristina Vrdoljak
helen kelen nova kolekcija
Kristina Vrdoljak