HRVATSKA MODA

Hibrid cekera i platnene torbe glavni je adut novog hrvatskog brenda modnih dodataka

FOTO: 3p

Upoznajte Kristinu Deranju i njen brend 3p

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: 3p. Kao promaja, ponediljak i pegula. Recimo, tri neprijatelja hrvatskog čovjeka… Pegula je “bad luck”, a ostala 2p ne moramo posebno predstavljati. 3p platnene vreće simbol su stava i dvostruke poruke – quotea koji je izvezen na njima i ekološke osviještenosti kojom se na mikrorazini odričemo jednokratne plastike i plastičnih vrećica.

Brend je pokrenut: datumski, početkom listopada 2020. Ipak, ideja je nastala nešto ranije, kroz razgovore s prijateljima kojima je dosadilo nositi i kupovati platnene vreće koje se unište nakon nekoliko pranja.

Brend se bavi: 3p vreće ekološki je prihvatljiv personalizirani asesoar. Okosnica brenda su platnene vreće i torbe koje možete oživjeti natpisom, inicijalima, tekstom omiljene pjesme… 3p vrećice su zamišljene kao vaš dnevni suputnik. U njima možete nositi knjige, laptop, kućne potrepštine ili namirnice sa zelene tržnice. No, nisu više samo funkcionalna i estetska uloga vreća dovoljne. 3p vreće su izrađene od čvrstog i izdržljivog stopostotnog indijskog platna i odgovor su na potrebu za sustainabilityjem i poštivanjem osnovnih ekoloških načela. Kupcima je kroz pop kulturu najlakše približiti ekološku osviještenost pa su zabavni i nepretenciozni vezeni natpisi na vrećama logičan smjer. Brend 3p gradi se oko funkcionalnih vreća, dok su torbe s pletenim ručkama i rubom oda ljetu i dio su limitirane kolekcije. 3p poruke mogu se personalizirati kroz pet fontova, a s klijentom se dogovara o veličini i poziciji teksta, kao i o rekreaciji željene slike.

Iza brenda stoji: PR Manager i novinarka Kristina Deranja, zaljubljenica u društvene mreže, lifestyle i pop kulturu. Kao ljubiteljica mode, smatram da je važno njegovati i usmjeriti svoj “stilski potpis” u pravcu koji u najmanjoj mjeri šteti našem planetu.

3p

Pokrenula sam ga jer: Zahvaćeni pandemijom i novonastalom situacijom počeli smo znatno više promišljati u budućnosti nadolazećih generacija i nas samih. Jednokratna plastika mora izaći iz globalnog opticaja i moramo se usmjeriti na održivost. Doći do krajnjih korisnika koji promišljaju isto tako nije jednostavno, a najlakši put je kroz prezentaciju proizvoda koji zadovoljavaju više funkcija – ekološku, funkcionalnu i estetsku. Uz personalizaciju, dobijete proizvod koji vrijedi više, dodatak koji nosi poruku i ima veći značaj od nekog generičnog natpisa. Ideje koje uključuju zdravu dozu crnog humora su uvijek dobrodošle!

Moje stvari možete razgledati i kupiti: Putem Instagram profila.

Cijene proizvoda kreću se: Cijena vreće bez personalizacije je 50 kuna, cijena personalizirane vreće je 89 kuna. Torba bez personaliziranog natpisa je 150 kuna, dok je personalizirana 189 kuna. Cijene vreća s vezenim inicijalima su 59 kuna. Torbe su dio međusezonske kolekcije, dok su vreće okosnica svih sezona. U pripremi su i ruksaci o čemu će uskoro biti više riječi.