Hrvatski brend Candybalism predstavio je kolekciju majica iz kojih se ne želimo skinuti. Dizajnerica nam je rekla više
Hrvatski mladi brend Candybalism najavljuje promjenu smjera s novom linijom odjeće Elements by Candybalism. Čule smo se s dizajnericom
Dizajnerica Mirna Mihoković iza brenda Candybalism najavljuje novu uzbudljivu etapu u svojem stvaranju. Pod ovim brendom Mirna sa svojim partnerom počela je djelovati 2012. godina, fokus je bio na hlačama koje su rađene kroz upcycling održive metode, a sada ga je odlučila proširiti. Za Super1 je već otkrila svoj put, a sada nastavlja dalje s jednostavnim, neopterećeno nosivim komadima.
NOVA LINIJA ODJEĆE ELEMENTS BY CANDYBALISM
“Promatrajući što se događa na modnoj sceni kroz pauzu od godinu i pol od autorskog dizajna shvatila sam da su se potrebe tržišta promijenile i da se neće tako ubrzo maknuti od stečenih navika. Kroz sve rjeđe trenutke s onima koji su mi najbitniji poput moje obitelji i najbližih prijatelja, shvatila sam da su nam ključni trenuci u kojima smo najsretniji oni najjednostavniji, nepretenciozni, obični momenti okruženi s onima koje volimo oko stola ili kauča, u šetnji gradom, na izletu u prirodu, kroz trening ili ples. Tu se rodila ideja i za takav dizajn koji možemo nositi i podijeliti s partnerima, roditeljima, djecom ili najboljim prijateljem i prijateljicom. Majice kroz koje se možemo izraziti na vrlo suptilan način kroz odabrane simbole, i mogućnost da imamo matching majice koje možemo nositi kad smo razdvojeni”, rekla nam je Mirna Mihoković.
Glavna misao vodilja ove linije su ugodni i lijepi, nadasve jednostavni komadi na kojima se dizajn i estetika ocrtavaju u detaljima poput printa, minimalističkih dekoracija i amblema. “Odabrani simboli koji su uvijek pozitivni, povezani uz elemente prirode, floru i faunu, životinje i međusobnu ljubav. Sve ono što naše živote čini toplijim i veselijim.” Linija se zove Elements by Candybalism i donosi majice za muškarce i žene. “Želimo pružiti pozitivan utjecaj i dijeliti lijepe trenutke sa svojom zajednicom. Od početka krećemo s filozofijom sharing is caring što znači da za svaki prodani komad jedan ćemo pokloniti nekome potrebitom.”
EKOLOŠKA ODRŽIVOST I JEDNOSTAVNE LINIJE
Majice su sastavom pamučne s OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv i etičan način. “Imamo kolaborativni pogled na stvaranje te će biti puno lijepih suradnji pri izradi modela s raznim umjetnicima, ilustratorima i dizajnerima. Proizvodnja novih modela neće ići preko kolekcija kroz godinu, nego kroz agilnu proizvodnju. To znači da stvaramo po potrebama i odazivu klijenata.” Mirna dodaje kako će prezentirati nekoliko novih modela u kontinuitetu. Ne žele stvarati velike količine zaliha i otpada iza sebe, jer Candybalism je pun empatije za zajednicu oko sebe.
Ov nova linija odjeće za početak donosi tri modela majici u tri boje. Inspirirani prirodom ljudi i prirodom svijeta uzorci simbola na majicama predstavljaju osnovne elemente: vatru, vodu, zemlju i zrak. Simboli su napravljeni kroz grafički atraktivne i vrlo jednostavne linije. Svaki model majica dolazi s mogućnošću biranja između jednog od četiri simbola.
KAMPANJA JE OKUPILA MLADE UMJETNIKE
Prvu kampanju za Elements by Candybalism vizualno su ispričali mladi, prekrasni i talentirani glumci s Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu Lana Meniga i Lovro Juraga, mlada producentica također na ADU i plesačica Matea Bračko, te akademski plesač, DJ, jedan od osnivača i član umjetničke organizacije Škvadra, Šimun Stankov. Video su režirale i snimile dinamični dvojac magistri Novih Medija s Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu Ona i Glasna, a sve je brižno zabilježila u fantastične živahne i energične fotografije magistra Teorije i kulture mode Ines Svačina (Nes Agnes).
Pjesma “We Never” u pozadini videa za kampanju je autorsko djelo Maka Murtića i zagrebačkog benda Truth =/= Tribe. Za umjetničku direkciju i stiliziranje kampanje zaslužna je osnivačica brenda, transdisciplinarna modna dizajnerica Mirna Mihoković.
KAKO NABAVITI KOMADE IZ KOLEKCIJE
Prilikom lansiranja nove linije odjeće Elements by Candybalism ima kampanju od 10 dana u kojoj se možete predbilježiti i naručiti svoj model uz odličnih 30 posto popusta što znači da ćete moći kupiti bijele modele za 360 kuna, tamnocrvene za 440, a crne za 320 kuna. Prednarudžbu možete obaviti preko Candybalism Instagram ili Facebook stranice, a kampanja traje od 17. do 26. siječnja.
MIRNA SPREMA JOŠ JEDAN BREND
“Smjer u kojem sam išla stvarajući prethodne 2 kolekcije za Candybalism je odličan, no ne odgovara osnovi imena i ideji iza Candybalism brenda. Zato sam se prethodnih godinu dana posvetila i kreiranju nove modne marke MIRNA, koja će biti posebni eterični, ekskluzivni dizajn za žene. No, o tome u narednim mjesecima više.” Proteklih mjesec dana Mirna je potpunosti fokusirana na brend, a paralelno se bavi kostimografijom. “To je kod mene neko tekuće stanje, osjećam se bolje s takvom dinamikom u životu.”