Veliki uspjeh

Kampanja hrvatske fotografkinje uvrštena među najbolje modne kampanje, editorijale i naslovnice 2022. Pogledajte je

Fotografije Brune Kazinoti objavljene su unutar publikacije The Fashion Yearbook 2023

The Fashion Yearbook je godišnja publikacija u kojoj se početkom svake godine okupljaju najbolje modne kampanje, editorijali i naslovnice koje su obilježile prethodnu godinu, a koje bira pomno sastavljen žiri stručnjaka iz industrije. U najnovijem izdanju među 240 stranica sjajnih kampanji našla se i ona hrvatske fotografkinje Brune Kazinoti. Splitska fotografkinja prošle je godine snimila odličnu kampanju za ekskluzivnu mini kolekciju belgijskog dizajnera Driesa Van Notena za multibrend dizajnersku online trgovinu MyTheresa.

O kampanji koja je objavljena u travnju prošle godine, raspisali su se svi važni svjetski modni mediji od Voguea preko Harper’s Bazaara do Women’s Wear Dailyja. Kazinoti je na njoj radila uz kreativnog direktora Juliana Paula, art direktoricu Evu Tellmann, stilisticu Juliju Kenworthy i samog Driesa Van Notena. Objava u The Fashion Yearbook 2023 samo je još jedna potvrda izvrsnosti kampanje koju je snimila i na tome joj čestitamo.

Iza The Fashion Yearbook inače stoje Julia Zirpel i Fiona Hayes. Zirpel ima više od 20 godina iskustva u modnoj industriji, radila je za njemačka izdanja magazina Interview, Myself i Cosmopolitan te kao urednica editorijala za robnu kuću KaDeWe Luxury. Hayes je pak bila kreativna direktorica u 10 različitih magazina uključujući i ruski Vogue i indijski GQ, a pomogla je pokrenuti 14 različitih izdanja izdavačke kuće Condé Nast. Knjigu možete nabaviti ovdje po cijeni od 47,54 eura.