Kampanja Pharella Williamsa za adidas stvarno je moćna. Evo kako njom želi pomoći ženama
Nova kampanja brenda adidas Originals u suradnji s popularnim Pharellom promiče borbu za ženska prava
Pharell Williams već niz godina uspješno surađuje s brendom adidas, no ovaj put suradnja je stvarno hvale vrijedna budući da se kampanja moćno zauzima za prava i ravnopravnost žena u društvu. U kampanji “Now Is Her Time” poznati glazbenik je okupio šaroliko društvo od umjetnika, aktivistkinja do majki s djecom bez obzira na nacionalnost i boju kože, a svima im je zajednička crta da se glasno zauzimaju za ravnopravnost spolova i prava žena.
Neka od istaknutijih imena su glazbenica Syd, umjetnica i osnivačica projekta “Art Mom” Tyra Mitchell, model i suosnivačica neprofitne organizacije “Style Saves” Isabel Rangel te pisac i redatelj Reggie Yates, surfer Keala Naihe i modni drugi. Svi oni su pozirali u videu za čije je stvaranje zaslužan američki umjetnik i fotograf Collier Schorr koji kroz svoje radove propitkuje teme vezane uz ravnopravnost, seksualnost i identitet.
https://www.instagram.com/p/B1WWvfPnD16/
Istoimena kolekcija koja je predstavljena kampanjom se sastoji od uniseks odjeće i tenisica za žene, muškarce i djecu u kojoj se nalaze modeli tenisica Solar HU, NMD, Crazy BYW te novost u vidu Adiletta, a svi modeli dostupni su u širokom spektru boja. Kolekcija će se moći kupiti od 31. kolovoza.
https://www.youtube.com/watch?v=xRqpwvApF-Q