Kuća Balenciaga napustila je Twitter
Još nije poznato je li ta odluka vezana uz novog vlasnika Twittera, Elona Muska
Još nije poznato je li ta odluka vezana uz novog vlasnika Twittera, Elona Muska
Čini se da sve više velikih tvrtki, brendova i poznatih ljudi napušta Twitter nakon što ga je preuzeo Elon Musk u listopadu ove godine. Razlog tomu primarno je, piše Business of Fashion, to što se boje da će, nakon Muskovih masovnih otkaza, kontrola onoga što se objavljuje biti puno manja te žele izbjeći da se njihovi oglasi povezuju s dezinformacijama i govorom mržnje. Do sada su Twitter između ostalih napustili General Motors, Dyson, Gigi Hadid, a kao prva modna kuća to je jučer učinila Balenciaga.
Imali su 950 tisuća pratitelja na Twitteru, a zašto su se odlučili udaljiti od te društvene mreže nisu javno obznanili. Iako mnogi nagađaju da je i u njihovom slučaju problem Musk, činjenica je da Balenciaga koristi društvene mreže na nekonvencionalan način. Osim Twittera, imaju Instagram na kojem objavljuju fotografije vezane samo uz ono što je trenutačno aktualno za brend, primjerice ljetna kolekcija ili nova kampanja, a onda ih kroz nekoliko dana sve brišu i ponovno ostavljaju prostor za novu aktualnost. Možda je i brisanje Twittera dio neke nove strategije koju je osmislio kreativni direktor Demna (prije poznat kao Demna Gvasalia), a možda će i baš ovim pokrenuti lavinu napuštanja te mreže od strane drugih modnih kuća.