MODA

Kuća Balenciaga napustila je Twitter

Još nije poznato je li ta odluka vezana uz novog vlasnika Twittera, Elona Muska

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 11: Joseph Holland is seen wearing a necklace by Balenciaga x Gucci during New York Fashion Week at Spring Studios on September 11, 2022 in New York City.   David Dee Delgado/Getty Images/AFP (Photo by David Dee Delgado / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP)
FOTO: afp

Još nije poznato je li ta odluka vezana uz novog vlasnika Twittera, Elona Muska

Čini se da sve više velikih tvrtki, brendova i poznatih ljudi napušta Twitter nakon što ga je preuzeo Elon Musk u listopadu ove godine. Razlog tomu primarno je, piše Business of Fashion, to što se boje da će, nakon Muskovih masovnih otkaza, kontrola onoga što se objavljuje biti puno manja te žele izbjeći da se njihovi oglasi povezuju s dezinformacijama i govorom mržnje. Do sada su Twitter između ostalih napustili General Motors, Dyson, Gigi Hadid, a kao prva modna kuća to je jučer učinila Balenciaga.

Imali su 950 tisuća pratitelja na Twitteru, a zašto su se odlučili udaljiti od te društvene mreže nisu javno obznanili. Iako mnogi nagađaju da je i u njihovom slučaju problem Musk, činjenica je da Balenciaga koristi društvene mreže na nekonvencionalan način. Osim Twittera, imaju Instagram na kojem objavljuju fotografije vezane samo uz ono što je trenutačno aktualno za brend, primjerice ljetna kolekcija ili nova kampanja, a onda ih kroz nekoliko dana sve brišu i ponovno ostavljaju prostor za novu aktualnost. Možda je i brisanje Twittera dio neke nove strategije koju je osmislio kreativni direktor Demna (prije poznat kao Demna Gvasalia), a možda će i baš ovim pokrenuti lavinu napuštanja te mreže od strane drugih modnih kuća.