Nekad je nužno odabrati stranu
HRVATSKA MODA

Lana Puljić predstavila je novu kolekciju s devet stvarnih žena koje uvijek biraju njezin dizajn

FOTO: Sara B. Moritz

Dizajnerica Lana Puljić iza brenda Lokomotiva u svojoj novoj kolekciji predstavila je devet svojih žena

Nova kolekcija brenda Lokomotiva iza kojeg stoji dizajnerica Lana Puljić predstavljena je kroz devet žena koje u svakodnevnom životu biraju baš njezin dizajn. One su pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu, rekla je Lana i upravo to je odgovor na često upućeno pitanje tko su idealne Lokomotiva žene. Uvijek su joj prve na pameti klijentice od kojih su se neke našle u kampanji. Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije, sve redom prekrasne mlade žene koje su svoje omiljene komade našle baš kod Lane.

Sara B. Moritz

“Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene, te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala”, govori Lana. Nova Lokomotivina kolekcija posvećena je upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu i onima koje će to tek postati.

KOLEKCIJA IMA OSAM BEZVREMENSKIH HALJINA I JEDAN KOMPLET

Sara B. Moritz

Ono što je zanimljivo je i to da su upravo lokacije za snimanje odabirali modeli, a Lana im je odabrala haljine za koje je smatrala da su baš za njih. Sve je u kolekciji potpuno različito, od materijala, boja, krojeva i uzoraka, ali je ideja bila da točno odgovaraju karakteru žene koja ju nosi. Tako je dizajnerica pokazala da jedan brend može odijevati žene s najrazličitijim ukusom. Kolekcija se sastoji od devet modela haljina te jedne suknje kombinirane s T-shirtom koji na sebi ima predimenzionirani logo. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a prisutna je i tehnikom plisiranja, koja je već na neki način pečat Lokomotivine kolekcija.

Sara B. Moritz

Fotografije potpisuje Sara B. Moritz koja je svojom energijom i talentom pridonijela ljepoti kampanje. Novost je i nova web stranica pa i online trgovina koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza. Do tada novu kolekciju možete razgledati na Instagramu i Facebooku te u showroomu dogovorom na broj 098/918-6629. Posebne zahvale idu HDLU i umjetniku Behzadu Khosravi Noori na dozvoli za korištenjem njegovog umjetničkog djela kao kulise za snimanje.

Sara B. Moritz
Sara B. Moritz
Sara B. Moritz
Sara B. Moritz
Sara B. Moritz
Sara B. Moritz