Lana Puljić predstavila je novu kolekciju s devet stvarnih žena koje uvijek biraju njezin dizajn
Dizajnerica Lana Puljić iza brenda Lokomotiva u svojoj novoj kolekciji predstavila je devet svojih žena
Nova kolekcija brenda Lokomotiva iza kojeg stoji dizajnerica Lana Puljić predstavljena je kroz devet žena koje u svakodnevnom životu biraju baš njezin dizajn. One su pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu, rekla je Lana i upravo to je odgovor na često upućeno pitanje tko su idealne Lokomotiva žene. Uvijek su joj prve na pameti klijentice od kojih su se neke našle u kampanji. Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije, sve redom prekrasne mlade žene koje su svoje omiljene komade našle baš kod Lane.
“Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene, te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala”, govori Lana. Nova Lokomotivina kolekcija posvećena je upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu i onima koje će to tek postati.
KOLEKCIJA IMA OSAM BEZVREMENSKIH HALJINA I JEDAN KOMPLET
Ono što je zanimljivo je i to da su upravo lokacije za snimanje odabirali modeli, a Lana im je odabrala haljine za koje je smatrala da su baš za njih. Sve je u kolekciji potpuno različito, od materijala, boja, krojeva i uzoraka, ali je ideja bila da točno odgovaraju karakteru žene koja ju nosi. Tako je dizajnerica pokazala da jedan brend može odijevati žene s najrazličitijim ukusom. Kolekcija se sastoji od devet modela haljina te jedne suknje kombinirane s T-shirtom koji na sebi ima predimenzionirani logo. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a prisutna je i tehnikom plisiranja, koja je već na neki način pečat Lokomotivine kolekcija.
Fotografije potpisuje Sara B. Moritz koja je svojom energijom i talentom pridonijela ljepoti kampanje. Novost je i nova web stranica pa i online trgovina koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza. Do tada novu kolekciju možete razgledati na Instagramu i Facebooku te u showroomu dogovorom na broj 098/918-6629. Posebne zahvale idu HDLU i umjetniku Behzadu Khosravi Noori na dozvoli za korištenjem njegovog umjetničkog djela kao kulise za snimanje.