Loredana Bahorić snimila je novu kampanju u predivnoj skrivenoj uvali kod Zadra. Ispričala nam je sve o tome
Poznata hrvatska dizajnerica danas je predstavila kampanju za novu ljetnu kolekciju kod koje nas je zaintrigiralo sve, počevši od magične lokacije
Brend Charlie dobro je poznat zagrebačkoj publici kao i onoj u Dalmaciji budući da je njegova osnivačica Loredana Bahorić rodom iz Šibenika gdje ima i trgovinu. Loredana se tako u kampanji za novu ljetnu kolekciju vratila moru i odvela cijeli tim u jednu skrivenu uvalu pored Zadra.
MAGIČNA PJEŠČANA KULISA ZA NOVU KOLEKCIJU
“Uvala, posve atipična za jadransku obalu, nalazi se u blizini Zadra, prema Ninu”, kaže Loredana o lokaciji koju su ona i Mare Milin odabrale za snimanje nove kampanje. “Jako nas je podsjećala na Normandiju zbog tog kontrasta, visoke stijene i bilja… Kad smo odlučili izaći iz okvira studija, Mare je odmah rekla: ‘Idemo u moju uvalu’.”
“Nakon uglavnom komornih kampanja (lijepih i dragih), Charlie je izašao na more, pod otvoreno nebo – na sunce i slani zrak”, komentirala je Mare Milin o ovoj kampanji. “Jednostavno nam je jednoglasno puklo i otišli smo. Kad dugo nešto ne radiš na određeni način, sve to dobiješ mnogostruko. Sunca, mora, neba i južine koliko treba, i više od toga.”
U ulozi modela na ovoj divnoj pješčanoj plaži okupanoj suncem i vjetrom, našla se Emma Galogaža, za njezinu se šminku pobrinula Petra Sever, a za kosu Salon Sasha. I kako kaže Loredana, nitko od njih nije trebao asistente na ovom snimanju jer su imali zvuk mora, nalete vjetra i morsku sol.
RECIKLAŽA KAO OSNOVNA IDEJA NOVE KOLEKCIJA
Sama kolekcija je, kao i obično, crno-bijela, a glavna polazišna točka za nove modele bila reciklaža komada iz starijih Charlie kolekcija. “Ja oduvijek nove ideje crpim iz već postojećeg”, rekla nam je Loredana. “Preslagivala sam stvari u studiju i izvukla komade iz arhive i udahnula im novi život. Poigrala sam se aplikacijama, printevima, napravila jednostavan, a upečatljiv styling i to je to. Zapravo sam htjela pokazati i u samom smislu održivosti mode, da je stil nešto posve drugo od pukog trenda. Zašto odjeća ne bi trajala duže od jedne sezone?”
Što se tiče cijena u ovoj kolekciji, Loredana kaže da će biti nešto više nego inače, a na pitanje hoćemo li uskoro vidjeti kakvu reviju odgovara: “Radim na jednom opsežnom projektu, zasad je još u povojima, a ako mi se sve posloži, trebao bi krajem godine izaći na zagrebačko modno svjetlo.” U galeriji pogledajte sve fotografije iz kampanje.