HRVATSKA MODA

Loredana Bahorić snimila je novu kampanju u predivnoj skrivenoj uvali kod Zadra. Ispričala nam je sve o tome

FOTO: Mare Milin

Poznata hrvatska dizajnerica danas je predstavila kampanju za novu ljetnu kolekciju kod koje nas je zaintrigiralo sve, počevši od magične lokacije

Brend Charlie dobro je poznat zagrebačkoj publici kao i onoj u Dalmaciji budući da je njegova osnivačica Loredana Bahorić rodom iz Šibenika gdje ima i trgovinu. Loredana se tako u kampanji za novu ljetnu kolekciju vratila moru i odvela cijeli tim u jednu skrivenu uvalu pored Zadra.

MAGIČNA PJEŠČANA KULISA ZA NOVU KOLEKCIJU

“Uvala, posve atipična za jadransku obalu, nalazi se u blizini Zadra, prema Ninu”, kaže Loredana o lokaciji koju su ona i Mare Milin odabrale za snimanje nove kampanje. “Jako nas je podsjećala na Normandiju zbog tog kontrasta, visoke stijene i bilja… Kad smo odlučili izaći iz okvira studija, Mare je odmah rekla: ‘Idemo u moju uvalu’.”

“Nakon uglavnom komornih kampanja (lijepih i dragih), Charlie je izašao na more, pod otvoreno nebo – na sunce i slani zrak”, komentirala je Mare Milin o ovoj kampanji. “Jednostavno nam je jednoglasno puklo i otišli smo. Kad dugo nešto ne radiš na određeni način, sve to dobiješ mnogostruko. Sunca, mora, neba i južine koliko treba, i više od toga.”

U ulozi modela na ovoj divnoj pješčanoj plaži okupanoj suncem i vjetrom, našla se Emma Galogaža, za njezinu se šminku pobrinula Petra Sever, a za kosu Salon Sasha. I kako kaže Loredana, nitko od njih nije trebao asistente na ovom snimanju jer su imali zvuk mora, nalete vjetra i morsku sol.

RECIKLAŽA KAO OSNOVNA IDEJA NOVE KOLEKCIJA

Sama kolekcija je, kao i obično, crno-bijela, a glavna polazišna točka za nove modele bila reciklaža komada iz starijih Charlie kolekcija. “Ja oduvijek nove ideje crpim iz već postojećeg”, rekla nam je Loredana. “Preslagivala sam stvari u studiju i izvukla komade iz arhive i udahnula im novi život. Poigrala sam se aplikacijama, printevima, napravila jednostavan, a upečatljiv styling i to je to. Zapravo sam htjela pokazati i u samom smislu održivosti mode, da je stil nešto posve drugo od pukog trenda. Zašto odjeća ne bi trajala duže od jedne sezone?”

Što se tiče cijena u ovoj kolekciji, Loredana kaže da će biti nešto više nego inače, a na pitanje hoćemo li uskoro vidjeti kakvu reviju odgovara: “Radim na jednom opsežnom projektu, zasad je još u povojima, a ako mi se sve posloži, trebao bi krajem godine izaći na zagrebačko modno svjetlo.” U galeriji pogledajte sve fotografije iz kampanje.