MAMMII

Maja Miletić pripremila je novu kolekciju nakita i sama snimila raskošan lookbook. Dosta impresivno

FOTO: Maja Miletić

Dizajnerica Maja Miletić predstavila je novu kolekciju svog brenda Mammii

Poznata hrvatska dizajnerica nakita Maja Miletić, čiji je rad objavljen i u magazinu Vogue, pripremila je novu kolekciju za svoj brend nakita Mammii. Za kolekciju je sama snimila i cijelu kampanju gdje se u ulozi zaštitnog lica našla se Matea Katić Topić, ali i lookbook gdje se kao zaštitno lice pojavila Ivana Vukušić.

Kolekcija je nazvana Fountain of Love, a sastoji se od modela izrađenih od srebra i mjedi s pozlatom sa dodatkom muslina, satena, poludragog kamenja i detalja od kože. “Sam naziv kolekcije je komentar na pojam fontane vječne mladosti”, kaže dizajnerica. “Kroz pročišćene linije modela se provlače razmišljanja o smrti kao najvećeg tabua našeg vremena. ‘An old book has secrets to tell’, ‘Last Meal’ i ‘Anarchy’ naušnice su neki od modela koji sa sobom nose dugu priču o tome što znači biti žena u društvu opsjednutom mladošću. Ne treba nam fontana mladosti, već Fontana Ljubavi da bi srce ostalo mlado što je preduvjet za ispunjen život.”

“Naličje ove crnohumorne ideje je ipak puno nade i raspliće priču o ženinoj povezanosti s prirodom u kojoj je nalazila saveznika u borbi protiv tjelesnih oštećenja. Biljke poput masline, za koju se vjerovalo da je hrana bogova te različite sjemenke u starinskim receptima koja su se prenosila s koljena na koljeno i jačala žensko zajedništvo, su inspiracija za oblike koje slijede zakrivljenosti tijela. Poanta nije traženje ljepote, već nalaženje ravnoteže između lijepih i ružnih stvari u životu”, tvrdi dizajnerica.