MODA

Miu Miu, Birkenstock, Diesel i još brendova i trendova koji su vladali 2022.

Stigao je Lyst Index za 2022., lista najpopularnijih brendova i trendova u ovoj godini

FOTO: Foto Acielle Tanbetova for CPHFW Press

Stigao je Lyst Index za 2022., lista najpopularnijih brendova i trendova u ovoj godini

Kao i svake godine, tražilica Lyst objavila je svoj Index najpopularnijih brendova i trendova u protekloj godini. Radi se o listi koja nastaje prikupljanjem podataka u pretraživanju na njihovoj tražilici, a koju koristi više od 200 milijuna korisnika globalno. No, Lyst u obzir uzima i podatke s društvenih mreža, Google, preglede i prodaju pojedinih komada. Katy Rubin, potpredsjednica komunikacija u Lyst za Vogue Business rekla je da ovu godinu predvode nostalgični trendovi s prijelaza tisućljeća, opuštena obuća i sportske suradnje.

Ne iznenađuje nas stoga što je najpopularniji brend u ovoj godini bio Miu Miu. Nakon što je Miuccia Prada kreirala drastično rezanu mini suknju s niskim strukom, u idućih šest mjeseci na Lystu je barem 900 korisnika dnevno tražilo gdje je kupiti. Popularnosti brenda pridonijeli su i drugi hit komadi kao što su satenske balerinke koje su pokrenule #balletcore trend na TikToku i Wander torba.

NAJPOPULARNIJI KOMADI GODINE

Najneočekivaniji detalj na Lystovom Indexu ove godine vjerojatno je činjenica da su najpopularnijim cipelama proglašene Birkenstockice. Ove antimodne natikače, konkretnije Boston model od brušene kože, najpopularnije su ove godine. U prvoj polovici godine pretraživanje ovih natikača naraslo je za 593 posto, a ne tako visoka cijena omogućila je to da ih zbilja svi nose. Najpopularnija torbica ipak pripada dizajnerskim brendu i to Pradi. Reizdanje njihove Nylon torbe iz 2000. predstavljeno još 2019. ove je godine nadmašilo sva očekivanja. Tijekom ljeta pretraživanje je naraslo za 131 posto, a njezinoj popularnosti uvelike je doprinio TikTok na kojem oznaka #Pradanylonbag ima više od 4.2 milijuna pregleda.

Kao najpopularnije mlado ime koje će tek početi izbacivati hit komade poput gore navedenih, nametnuo se Luar. Brend Raula Lopeza koji je ove godine dobio CFDA nagradu za najboljeg dizajnera modnih dodataka tek čekaju velike stvari. Njegova torba Ana jedna je od najpopularnijih ove godine te je potraga za njom u ovoj godini narasla za 106 posto.

NAJTRAŽENIJE SURADNJE I TRENDOVI 2022.

Najpopularniji logo ove godine bio je osvježeni dizajn Diesel loga koji je za njih kreirao novi kreativni direktor Glenn Martens. Diesel je tek ove godine uopće ušao na Lyst Index što govori puno o tome kako je Martens uspio oživjeti brend. Njihova 1DR torba bila je jedna od najprodavanijih i najtraženijih na Lystu, a puno manje popularni nisu bili ni remeni, potkošulje, suknje i haljine s veliki sportskim D logom. Od trendova ove je sezone najpopularniji bio Barbiecore za koji je najzaslužnija kuća Valentino, ali i niz drugih momenata iz popularne kulture koji su se preklopili s njihovom ružičastom kolekcijom. To je, dakako, novi Barbie film Grete Gerwig u kojem ćemo kao Barbie gledati Margot Robbie, ali i ružičaste kombinacije Kim Kardashian, Meghan Fox i mnogih drugih.

Od dizajnerskih suradnji, najpopularnija je bila on između Nikea i Jacquemusa. U prvih 24 sata nakon što je suradnja najavljena, oba brenda pretraživalo je više od 50 tisuća korisnika. Kad je stigla u prodaju, kolekcija je rasprodana u svega nekoliko minuta.