Karijera

Muškarci u svijetu make-upa nisu rijetkost, a ovih pet talentiranih blogera pomiču granice beauty industrije

FOTO: Manny Mua, James Charles, Reuben de Maid

Njihovo umijeće donijelo im je milijune fanova i suradnje s vodećim make-up brendovima

Ako volite kozmetiku i pratite beauty blogerice, sigurno ste naletjele na muškarce koji obožavaju make-up, imaju svoje blogove, Instagrame i video kanale na kojima svakodnevno pokazuju umijeće u šminkanju.

Ovi muškarci kozmetiku vide kao umjetnost, a njihova spretnost i jedinstvenost osigurala im je milijune fanova i suradnji sa svjetski poznatim beauty brendovima.

Manny Gutierrez

Manny ili Manny MUA u blogerskim krugovima počeo se baviti make-upom nakon što je odustao od medicinskog fakulteta. Nakon što se probio na Instagramu, fanovi su ga nagovarali da pokrene Youtube kanal kako bi rekreirao svoje lookove. Sada ga prati oko 4.9 milijuna ljudi na Youtubeu te 4.7 milijuna na Instagramu, a Manny je i prvi muški ambasador popularne kozmetičke kuće Maybelline.

Wayne Goss

U stručnjake za kozmetiku, kako dekorativnu, tako i preparativnu, ubraja se i Wayne Goss. Ovaj britanski vizažist i vloger u beauty industriji je već 15 godina, a prije pet godina lansirao je i svoj brend kistova za šminkanje. Osim tutorijala, Goss na vrlo jednostavan i nepretenciozan način podučava fanove make-up trikovima i zbog toga na Youtubeu ima više od 3.1 milijuna pratitelja.

Patrick Starrr

Pravim imenom Patrick Simondac, ovaj Amerikanac filipinskih korijena jedan je od najpoznatijih muškaraca u make-up svijetu, a prije pokretanja svog Youtube kanala radio je u Sephori. Surađivao je s mnogim poznatim facama poput Katy Perry, Ashley Tisdale i Maddie Ziegler, a sama Kim Kardashian zamolila ga je da ju našminka za jedan event. Prati ga 3.8 milijun ljudi, a iza sebe ima već dvije kolekcije šminke u suradnji s MAC-om.

James Charles

Devetnaestogodišnji James prije je radio kao frizer, ali je osjetio zasićenje tim poslom i potpuno se posvetio make-upu. Na Instagramu i Youtubeu je vrlo brzo stekao popularnost, a sada ga tamo prati više od 5.1 milijuna vjernih fanova. Američki make-up brend CoverGirl već ga je sa 17 godina angažirao kao prvog muškog ambasadora brenda.

Reuben de Maid

Da ljubav prema make-upu ne poznaje godine, dokaz je trinaestogodišnji Reuben koji je u beauty svijet ušao sa samo osam godina. Njegova spretnost i preciznost su nevjerojatni, a isto misli i njegovih 165.000 pratitelja na Instagramu. Osim što se bavi šminkom, Reuben ima i predivan glas, što je dokazao u The Ellen Degeneres Show-u. Ne sumnjamo da će i dalje rasturati, bilo šminkom ili pjevanjem.