VIJEST

Nakon 31 godinu ukida se britansko izdanje tiskane verzije magazina Marie Claire

WEST HOLLYWOOD, CA - APRIL 21: Cover star Alexandra Daddario attends Marie Claire's 'Fresh Faces' celebration with an event sponsored by Maybelline at Doheny Room on April 21, 2017 in West Hollywood, California.   Neilson Barnard/Getty Images for Marie Claire/AFP
FOTO: Neilson Barnard/Getty Images for Marie Claire/AFP

Nakon Teen Voguea, InStylea i niza drugih, ukida se i tiskano britansko izdanje magazine Marie Claire

Poput bombe je odjeknula vijest kako nakon tri desetljeća duge povijesti britansko tiskano izdanje Marie Clairea više neće postojati. Vijest je objavio izdavač publiakcije TI Media, piše Independent, te su izjavili kako će magazin nastaviti svoje postojanje kroz online medij. Odlučili su uložiti sve resurse u online platforme kao i u ekstenzije svoga brenda The Edit i Fabled by Marie Claire. The Edit je online shopping platforma, dok je Fabled beauty platforma koja nudi proizvode preko više od 250 brendova koju je u lipnju kupio Next.

Izvršni direktor TI Media Marcus Rich naglasio je da je uspjeh ovih Marie Claire brendova dobar primjer kako svoj sadržaj i stručnost plasirati u digitalni prostor. Navode kako će i dalje raditi na sadržaju prepoznatljivom za ovaj magazin, ali samo u online mediju i kako će se usredotočiti na svoja najprofitabilnija izdanja.

No, ova izjava mogla bi biti samo floskula budući da je isti izdavač TI Media 2016. ugasio i print izdanje britanskog InStylea, a prošle godine i njegovu online inačicu. Spomenut ćemo kako je ranije ove godine TI Media ugasila i britanski tjedni tabloid Now koji je godinama slovio za jedan od najprodavanijih magazina. Slična sudbina zadesila je i druga izdanja primjerice Teen Vogue od izdavača Conde Nast te magazin Glamour od istog izdavača koji umjesto svaki mjesec sada izlazi 2 puta godišnje.

Evidentno je kako čitanost i tiraže svih print medija imaju tendenciju pada, a posebno je vidljivo tokom zadnje tri godine kada su se dogodili dramatični rezovi najmoćnijih svjetskih izdavačkih kuća u kojima je puno ljudi ostalo bez svojih radnih mjesta. Jedna od činjenica je svakako ta da je print produkcija u startu skuplja, od papira, tiska, ali i brojnih vanjskih suradnika koji produciraju taj sadržaj kao što su producenti, fotografi, stilisti, vizažisti, set dekorateri i drugi. Kao i ta da se ni najveći još uvijek ne znaju nositi s promjenom koja se događa i tranzicijom u digitalni svijet.

Američki Vogue je početkom rujna plasirao ponudu za pretplatu u kojoj možete dobiti 12 brojeva i platnenu torbu za samo 10 dolara odnosno nešto manje od 70 kuna dok jedan broj inače stoji nešto manje od 50 kuna. Kako će oni preživjeti ovu krizu i što će se događati s tiskanim modnim magazinima u narednim mjesecima tek ćemo vidjeti.