Hrvatska moda

Modna dekonstrukcija u fokusu nove kolekcije i kampanje Nataše Mihaljčišin

Ručni rađeni komadi s domaćim potpisom

FOTO: Sara B. Moritz

Modni komadi koji stižu iz radionice domaće dizajnerice Nataše Mihaljčišin uvijek nas razoružaju ručnom izradom i zanimljivim konceptom. Ništa drugačije nije ni ovoga puta, kada je stigla još jedna kolekcija prepoznatljive estetike s divnom kampanjom koja je snimljena na zagrebačkom Hipodromu.

Sara B. Moritz

Nova kolekcija donosi ručno izrađene pletene, kukičane i izvezene komade odjeće s elementima dekonstrukcije i rekonstrukcije. Referira se na različite modne izraze ženskosti, a inspirirana je ulogom, važnosti i autentičnosti mode u današnjem kontekstu potrošačkog vremena. Konceptualno se bavi i povezanošću mode s fetišizmom, odnosno pridodavanjem emotivne vrijednosti objektima, kao i strpljivom izgradnjom bliskih odnosa s drugim ljudima i prirodom, zbog čega važnu ulogu u kampanji ima i – kobila. Komadi su odvažnih krojeva, boja i motiva pa svakako ostavljaju snažan dojam, baš kao i sama kampanja. Za stiliziranje je bila zadužena Ana Nikačević, dok su se za frizuru i make-up pobrinule Milena Maršić i Tena Bašić. Sve informacije o brendu i novoj kolekciji pronađite na Instagramu i u zagrebačkom studiju dizajnerice na adresi Bauerova 9.

Sara B. Moritz
Sara B. Moritz
Sara B. Moritz

Sara B. Moritz