BEAUTY TEST

Nisam hrabra da se farbam sama, ali sam isprobala njegu iz dostave salona Living Room

Marko Listeš-Marin rekao nam je sve o svojoj usluzi tijekom pandemije koronavirusa

Kreativni i profesionalni frizerski salon Living koji vodi 28-godišnjak Marko Listeš-Marin se baš kao i drugi saloni našao u krizi zbog pandemije koronavirusom, a koja je rezultirala nažalost zatvaranjem salona. No Marko je u krizi pokazao da se može poslovati i u doba pandemije tako što je odlučio aktivirati web shop i uslugu #livingroomboja.

Radi se o usluzi koja uključuje video konzultaciju kako bi Marko ustanovio boju i tip tvoje kose, nakon koje priprema tvoj paket. On za koji dan stiže na tvoju adresu, a sadrži jednu tubu boje, odgovarajući oksidant, kist i upute za bojanje. Pa dok čekamo da se saloni i fizički otvore, kako je jučer napokon najavljeno, 4. svibnja, isprobale smo Markovu uslugu kućne njege.

USLUGA KREIRANA PRIMARNO ZA LIVING ROOM

Marko Listeš-Marin

“#livingroomboja je ideja i realizacija koja je došla nedugo nakon cijele situacije s koronavirusom. Konzultirao sam se s kolegama edukatorima kako mogu ponuditi novu uslugu klijenticama i klijentima. Usluga je kreirana primarno za Living Room klijentice kako bi mogle održavati svoju boju, a kako ne bi posegnule za bojama iz drogerija koje su agresivne za kosu, a i u konačnici mogu nam zadati problem kod daljnjih bojenja. Kad ponovno otvorimo svoje salone nećemo imati vremena za popravke, a neke od klijentica su već napravile eksperimente na kosi. Ovo bi trebala biti win-win situacija: klijentice kod kuće uspješno maknu izrast, a ja imam manje velikih popravaka kad se vratim u salon”, rekao nam je Marko.

ODLIČAN ODAZIV KLIJENTICA

“Odaziv je odličan. Za sada su sve uspješno obojile izrast. Uvijek mi pošalju fotografiju nakon bojenja. Svaka klijentica u našem salonu ima svoj karton i za njih već imam evidentiranu recepturu. Ovaj paket uključuje jednu baznu boju, dok u salonu većinom kombiniramo dvije do četiri nijanse po recepturi. Za klijentice web shopa, odnosno naše nove korisnice, nudimo uslugu obaveznih online konzultacija u kojima putem video poziva prolazimo osnovna pitanja o prethodnim tretiranjima kose: koliko često boje, što rade od usluga, mijenjaju li frizera ili brend te koja su njihova očekivanja od ove usluge. Pokažu mi stanje izrasta na dnevnom svjetlu po mojim uputama te na temelju toga odlučujem koju recepturu šaljem.”

Cijena usluge #livingroomboja je 135 kuna i uključuje jednu boju, pripadajući oksidant, kist i uputstva. Za nove klijentice prije kupnje #livingroomboja paketa potrebno je dogovoriti i online konzultacije kako bi dogovorili sadržaj paketa. Usluga konzultacije je 95 kuna.

JA SAM SI NARUČILA NJEGU

Ja nisam tako hrabra da se farbam sama, iako mi je itekako vrijeme (strpit ću se ipak do 4. svibnja), ali sam posegnula za dodatnom njegom već kad je kosa na godišnjem odmoru od blajha. Inače imam suho i osjetljivo tjeme, a s obzirom na to da se blajham svaka dva mjeseca neophodna je malo konkretnija njega. Iskreno, mislim da mi u toj situaciji tjeme strada više od kose jer ona stvarno izgleda super. Nešto se kvaliteta kose, a nešto je kvaliteta njege, sigurna sam.

Paket mi je došao za jedan dan, što je genijalno, taman sam trebala oprati kosu. Radi se o Biolage Normalizing Clean Reset šamponu koji uravnotežuje vlasište i pogodan je za sve tipove kose. U sebi ima limunsku travu, a miriši prekrasno. Klasično, dva šamponiranja i nakon toga ova hranjiva bomba koja čuva boju; Colorlast Pack od orhideje i sjemenki marelice. Ova kombinacija stoji 166,00 kuna.

Iako na pakiranju stoji da je dostatno za četiri korištenja, mislim da će mi trajati puno dulje. Inače stavljam malu količinu svih preparata jer mi se kosa sama po sebi dosta masi i perem ju gotovo svaki treći dan. Također prekrasno miriši i kosa je kao svila, nemam problema s time što ima nešto veći izrast ako je njegovana.