HRVATSKI BREND

Obratite pozornost na novi hrvatski brend odjeće koji uskoro dobiva i svoj showroom

FOTO: Privatni album

Morphlines je novi brend koji se bavi eksperimentalnim kolekcijama

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Brend je za sada još u začetnoj fazi pa je ime podložno promjeni, a trenutno se vodi pod imenom Morphlines [mɔʁflin] koje simbolizira čestu promjenu i prilagodbu.

Brend je pokrenut: Pokrenut je u listopadu 2019. godine kada je objavljena prva kolekcija koja je nastala za vrijeme prve godine diplomskog studija Modnog dizajna, pod mentorstvom prof. Končić i asist. Kodžomana na Tekstilno- tehnološkom fakultetu, a koja je rezultirala pozivom na Vancouver Fashion Week, što je nažalost zbog trenutne situacije odgođeno do 2021.

Fotograf: Nika Mokos, Modeli: Mihaela Kajtazović, Mia Kuleš, Kristina Vrdoljak

Brend se bavi: Morphlines je kuća modnog dizajna. Bavi se konceptualiziranjem, razradom i produkcijom za sada eksperimentalnih kolekcija koje nastaju na sezonskoj bazi, dva puta godišnje. Naglasak je na kvalitetnoj proizvodnji uz multidisciplinaran pristup idejnim rješenjima koncepta kolekcije. Kroz proizvedene odjevne komade u nositelju se žele probuditi oni zamrli osjećaji slobode i inspiracije koje su svi osjetili barem jednom kao djeca u igri. Odjevnim predmetom se između ostalog nositelju želi pomoći da izađe iz svoje kože, iz okvira unutar kojeg se vidi na svakodnevnoj bazi te da doživi nešto novo u sebi i o sebi.

Fotograf: Vedran Husremović Model: Fran Oršanić

Iza brenda stoji: Iza brenda stojim ja, studentica Modnog dizajna Ines Bašić, točnije apsolventica Modnog dizajna, a trenutno pišem i izrađujem diplomski rad i kolekciju pod mentorstvom prof. Končić i asist. Kodžomana. Tijekom studija, osim što sam sve rješavala u roku i s odličnim rezultatima, radila sam na raznim poslovima od kojih bi istaknula rad u Hrvatskom narodnom kazalištu kao jedno od najljepših iskustava, raznim atelierima poput Boudoira i Kobalija gdje sam dobila priliku izoštriti vještine prodaje i šivanja, ali i upoznati se s predivnim ljudima koji na tim mjestima rade.

Volontirala sam i na modnim revijama gdje sam radila u backstageu s dizajnerima i modelima. No ipak mi je najzabavnije raditi projekte s kreativcima poput Frana Oršanića, Kristine Vrdoljak, Vedrana Husremovića, Ivane Lončar, Natalie Vučetić, Nike Vrbice, Marcele Vrček, Rajne Racz i mnogim drugima, a kojima je cilj pokrenuti više suradnji i eksperimentiranja među mladim hrvatskim umjetnicima koji žele nešto napraviti i na našem području prije nego što im zadnja opcija bude napustiti zemlju.

Fotograf: Ines Bašić Model i MUA: Kristina Vrdoljak

Pokrenula sam ga jer: Trenutni brend je pokrenut kao početna točka nečega što tek slijedi, vremena ima, a za dobre stvari se isplati i čekati i puno raditi. Bilo je bitno objavljivati trenutne radove da bi se publika mogla uključiti što prije. A i kako bih vidjela kako klijenti dišu, koje stvari su najzanimljivije, na kojim stvarima treba poraditi, kako pristupiti promociji i marketingu vlastitih proizvoda, kako se brendirati, prije nego što završim fakultet. Moglo bi se reći da je brend trenutno u fazi eksperimenta, a po završetku studija nadam se da će prijeći i u fazu konkretnog brenda. Pokretanjem brenda u fazi studiranja želim izbjeći neugodnosti otkrivanja cijelog tog postupka nakon završetka studija.

Fotograf: Nika Mokos Model: Mia Kuleš MUA: Kristina Vrdoljak

Moje stvari možete razgledati i kupiti: Stvari se trenutno mogu razgledati na Instagram profilu brenda (@morphlines___), a u listopadu će biti i moj prvi pop up shop u Mango Sticky Rice Vintage dućanu second hand odjeće kojeg vodi divna Nidžara Mustafić s neutaživom željom podizanja svijesti ne samo o održivosti mode već i o lokalnim umjetnicima i dizajnerima. Tamo će se odjeća moći pogledati, isprobati i kupiti, a moći ćete upoznati mene osobno i popiti čašicu vina uz dozu dobrog razgovora, naravno u skladu sa svim mjerama 2020-te.

Uskoro će, kroz otprilike mjesec dana i showroom u Ozaljskoj ulici biti spreman. Svi komadi iz kolekcija su podložni promjeni ovisno o želji klijenta, bilo to da se skrati rukav, produbi dekolte, spusti dužina i sl. Rade se i narudžbe po principu “made to measure” te prema željama i idejama klijenta.

Cijene proizvoda kreću se: Na pop up shopu će se cijene kretati od 300 kuna nadalje, a za komade koji neće biti na pop up-u zainteresirani mogu poslati upit na Instagram.

Nove stvari u ponudi možete očekivati: Trenutno radim na diplomskoj kolekciji, mojoj najvećoj i najzahtjevnijoj kolekciji do sada te će kroz par mjeseci i ona biti objavljena, a ubrzo nakon toga i dostupna za klijente.