Od antiviralne do vrlo viralne mode, peti dan Tjedna mode u Parizu bio je najkaotičniji do sada
Copernijevi roboti, Reedove krinoline i Loewe minimalizam zaslužni su za najkaotičniji dan ovosezonskog Tjedna mode u Parizu
Peti dan Tjedna mode u Parizu bio je savršen odraz onoga kako modna scena trenutačno izgleda. Dan je otvorio Jonathan Anderson koji je već 10 godina kreativni direktor kuće Loewe i ni sam, priznao je, ne zna koje je sljedeće poglavlje za njega kao dizajnera. U ovoj se kolekciji zato odlučio odmaknuti od viralnih dizajnerskih rješenja koja obožava i okrenuo se minimalizmu. Printao je fotografije na haljine ne bi li dočarao našu percepciju društvenih mreža – zamagljenu i lažnu, nikako jasnu i stvarnu. S cipelama je ponovno igrao na viralnost, no odjeća je zbilja bila jednostavna s naglaskom na koži koja je dio nasljeđa kuće Loewe.
Harris Reed prikazao je svoju prvu kolekciju za Ninu Ricci i naglasio da za tu modnu kuću slijedi period prihvaćanja svih rodova, veličina tijela, seksualnih orijentacija. Kolekcija je, nažalost, ostala malo nedorečena te je odavala dojam kao da Reedu nedostaje još prakse. Brend Coperni opet je igrao na viralnost nakon što su prošle godine na nagoj Belli Hadid od tkanine u spreju napravili haljinu na pisti. Ovaj put su inspirirani Ezopovom basnom Vuk i janje, unajmili komercijalne robotske pse tvrtke Boston Dynamics. Kako je to izgledalo možete vidjeti u nastavku, a možete pogledati i revije. Iako, čini nam se da uz sve ovo nikoga više ne zanima odjeća.