HRVATSKA MODA

Ogi Antunac je pripremila novu kolekciju koju će premijerno prikazati u Parizu. Popričale smo o tome

FOTO: Maja Kljaić

Još jedna kolekcija je spremna za osvajanje inozemnog tržišta

Dizajnerica Ogi Antunac koja se krije iza brenda Link by Ogi, predstavila je novu kolekciju za proljeće i ljeto 2020. godine. Ona je zamišljena kao istraživanje odnosa crne i bijele, a još je jedna kolekcija koja će zaživjeti na inozemnom tržištu na kojem je Ogi itekako uspješna. Premijerno će biti predstavljena na prestižnom pariškom sajmu, a onda ide i u Düsseldorf, New York, Kanadu i London.

MINT ZELENA KAO SVJEŽI TRENUTAK U KOLEKCIJI

“Kolekcija za ljeto 2020. zamišljena je kao istraživanje odnosa crne i bijele. Izuzetno je grafički jaka i trebala je jedna hladna mirna svježa nijansa da umiri cijelu priču. Prilikom odabira boje vodim se instinktom; tako je bilo i ovaj put”, objašnjava Ogi izbor mint zelene kao jedine boje u kolekciji.

Taj grafički moment u kolekciji nije prisutan samo u pojedinim odjevnim predmetima već i u cijeloj kampanji koju je snimila Maja Kljaić. “Crteži, kao i prošle sezone kolaž, su vizualna obrada u režiji Maje Kljajić”, kaže Ogi. “Ne radimo klasične modne kampanje, obje smo se toga zasitile.” Uz Maju su na kampanji radili i Petar Trbović koji je stilizirao snimanje, Mirta Plejić koja je bila zadužena za makeup i kosu te Manuela Mlinar koja se našla u ulozi modela.

“Mi radimo kolekciju unaprijed”, dodaje Ogi. “Vizuali koji izađu i najavljuju sezone ne bi smjeli pokazati previše odjeće jer kupci tu robu mogu kupiti tek za šest mjeseci. Današnje društvene mreže i brzina kojom se stvari odvijaju modu čini nezanimljivom. Mi smo ju odlučili učiniti zanimljivom.”

INTERES PUBLIKE JE VELIK

Kad su u pitanju tkanine u ovoj kolekciji Ogi kaže da su eksperimentirali s različitim strukturama mreža i tako u kombinaciji s ostalim prirodnim tkaninama dobili slojevitu priču. Kad govorimo o cijenama, sve ovisi o pojedinom artiklu. “Mi spadamo u mid price range brend, tako se to kaže u našoj tržišnoj niši”, kaže Ogi. “Ovisi od artikla do artikla. Imamo 100 komada u kolekciji, ali uvijek se trudimo da je to prijateljska cijena prema kupcu. Previsoke cijene odbijaju ljude od kupnje i stvaraju nelagodu. Volimo kad se kupci lako odlučuju za Link komade.”

Inozemni kupci su za sada, otkrila nam je, izuzetno zadovoljni. “Evo jučer smo se vratili iz Düsseldorfa i jako smo zadovoljni rekacijom”, zaključuje Ogi. U galeriji pogledajte sve vizuale iz kolekcije.