Instagram

Otkrile smo zašto fotografije outfita na Instagramu dobivaju tako malo lajkova i kako ih dobiti više

FOTO: @harperandharley

Ne postoji provjereni recept za uspjeh na društvenim mrežama, ali zato su tu mali trikovi koji nam mogu pomoći izgraditi veću zajednicu

Neovisno o tome planiramo li postati pravi Instagram influencer ili jednostavno želimo izgraditi veću zajednicu s kojom ćemo dijeliti svoje uspjehe u karijeri, kako dobiti više Instagram lajkova tema je koja nas sve zanima.

Stručnjaci za društvene mreže sa stranice MyVoucherCodes zato su napravili detaljnu analizu hastagova koji uvijek pale i privlače široku publiku na fotografiju ispod koje su objavljeni.

ZAŠTO ODLIČNA FOTOGRAFIJA ODJEVNE KOMBINACIJE IMA MALO LAJKOVA?

Nakon što provedete neko vrijeme snimajući desetke fotografija kako bi izvukli jednu dobru (svi to radimo, znam), pažljivo ih uredite i odaberete opis, poprilično je razočaravajuće kad fotografija ne performira kako ste očekivali.

Ne očajavajte jer su vam fotku lajkali tek sestra ili prijateljica, nego samo malo promijenite svoju strategiju. Razlog “manjku” lajkova može biti krivo vrijeme objave, ali i krivo odabrani hashtagovi koji su navodno ipak odlučujući faktor kad je u pitanju veliki broj lajkova.

KOJE HASHTAGOVE KORISITITI?

Već ranije spomenuti stručnjaci analizirali su hashtagove koji performiraju najbolje odnosno privlače najviše lajkova na Instagramu. Vjerojatno već možete pretpostaviti da je najkorišteniji hashtag #ootd odnosno Outfit Of The Day, a označen je više od 200 milijuna puta. Na drugom je mjestu #instafashion s gotovo 88 milijuna oznaka, a treći je cijeli naziv #outfitoftheday koji je označen više od 32 milijuna puta.

Najčešće označivan odjevni predmet je #bikni s 36 milijuna oznaka, najčešće označivan modni dodatak #clutchbag sa 7.4 milijuna, a najčešće označivana obuća tenisice odnono #trainers s 45 milijuna.

OSTANITE AUTENTIČNI

Sada kad znate koje oznake privlače najviše ljudi, budite oprezni s njima. Zapamtite da je Instagram mjesto gdje svi prikazuju samo ono što žele da bude viđeno, zato ostanite dosljedne sebi, kreirajte i vlastite hastagove i ne podliježite masovnim trendovima. Jer gdje je onda zabava?