MODA

Ovaj brend donjeg rublja nas oduševljava svojim vizualnim identitetom koji naglašava različitosti

FOTO: @parfait

Brend rublja Parfait slavi različitost na još neviđen način

Modna industrija već neko vrijeme polako, ali sigurno čini male korake kako bi u svoj prodajni rang uključila što više žena. Odavno se prestala proizvoditi odjeća samo u ekstra malim veličinama te se počelo voditi računa o ženama sa svim njihovim, nazovimo ih nesavršenostima. Bilo da se radi o bujnim grudima koje nekad nisu stale niti u jedan grudnjak ili sličnim problemima, brend Parfait već od 2009. godine pomiče granice i nudi donje rublje u veličinama od 30 do 44, veličine košarice idu od A do K, a gaćice dolaze u veličinama od XS do 4XL.

Ono što rade vjerno potkrepljuju u svojim kampanjama, angažirajući najrazličitije žene: od patuljčica preko onih koje su ostale bez ekstremiteta do onih koje imaju različita kožna stanja poput vitiliga. Različitost se slavi i oni jednostavno misle na sve i žele da se žene u svojoj koži (i njihovom rublju) osjećaju dobro. Ovaj brend se prodaje u preko 700 prodajnih mjesta diljem svijeta, a mi smo ga pronašle i na Nordstromu.