ASOS promiče pozitivnu i realnu sliku o ženskom tijelu sa svojim reklamnim kampanjama, a sada su otišli još jedan korak naprijed
U posljednjih nekoliko mjeseci modni brend Asos zbilja postaje sve inkluzivniji za razliku od mnogih konkurentskih brendova u modnoj industriji. Odbijaju fotošopirati fotografije pa tako na naslovnici njihovih reklama ponosno i samouvjereno poziraju djevojke pokazujući svoje strije, akne i madeže.
WELL DONE ASOS ? faint stretch marks and acne scars that aren’t hidden pic.twitter.com/yTrRgQr2UL
— Olive (@OliviaTuffrey) March 13, 2016
Praktičan za odijevanje
No, ovaj online modni brend sada je napravio još jedan pomak naprijed kreirajući trendi vodootporni kombinezon za osobe s invaliditetom. Kombinezon je zbilja jednostavan za skidanje budući da ima zip oko struka. Taj novi proizvod kreirala je britanska paraolimpijka Chloe Ball-Hopkins.
So over the last several months I have been working with @ASOS to create a fashionable, yet practical waterproof all in one! Not just for people like me in a chair but for anyone. It’s about making fashion accessible! So what should be next?! https://t.co/1gzzkRlED9 pic.twitter.com/7yS57QEmpD
— Chloe Ball-Hopkins (@chloe_ballhopzy) July 4, 2018
Ball-Hopkins je otkrila kako je htjela stvoriti praktičan i moderan odjevni predmet za osobe s invaliditetom koje primarno koriste invalidska kolica, ali ga jednako tako mogu nositi i svi kojima se sviđa. Kombinezon se može kupiti na web stranici Asos, a košta 426 kuna. Nama se baš jako sviđa.