MOĆNI DUO

Ovog Božića poklanjamo nešto sebi. Otkrivamo koji nam je duo već dugo na listi želja

FOTO: CLARINS

Svi imamo barem jedan proizvod iz područja skincarea koji dugo priželjkujemo, a nikako da si kupimo

Za blagdane smo navikli kupovati drugima, no ova je godina bila prilično stresna i naporna, a to je osjetila i naša koža pa je red da ovog puta počastimo sami sebe. Većina nas ima bucket listu skincare proizvoda koje već dugo želimo svom ormariću pa zašto sada ne bismo prekrižili neki od njih? Primjerice, nama je za oko zapeo anti-aging duo Clarins – Double Serum i Double Serum Eye. Ono što nas je posebno zaintrigiralo je činjenica da su oba proizvoda bazirana na velikom udjelu prirodnih sastojaka, a zanimljiv je i podatak da je čak 88% žena nakon 7 dana upotrebe istaknulo da je uočilo vidljivo djelovanje ovog dua.

Glavni sastojak se bere ručno u Francuskoj

Kad je riječ o okoločnoj njezi, Double Serum Eye je koristan jer potiče proizvodnju integrina. Riječ je o proteinima koji omogućuju ispravan rad stanica kože u osjetljivom području oko očiju. Međutim, s godinama proizvodnja ovih proteina opada pa naša koža gubi svoju vitalnost i svjež izgled. U Clarinsu su htjeli pronaći soluciju te su kroz tri godine u laboratoriju proučavali 196 biljaka da bi na kraju odabir pao na ekstrakt organske šumske krasuljice. Moć ove biljke leži u činjenici da potiče proizvodnju integrina (+119%) te pomaže osnažiti i vitalizirati kožu. Bere se ručno u predjelima Francuske, i to iznad 1700 metara kako bi se izbjeglo onečišćenje okoliša. U ovom serumu se nalaze i prirodni sastojci učinkovitog djelovanja poput organskih zobenih šećera, kofeina, ekstrakta avokada, đumbira, ljiljana, organskog kivija, escina divljeg kestena i organske kalanhoe.

CLARINS

20(+1) prirodnih ekstrakata moćnog učinka

Jednako su korisni i sastojci dobro poznatog Double Seruma za lice koji će se odlično uklopiti u svačiju skincare rutinu. Ovaj kultni proizvod sadrži čak 20 ekstrakata koji stimuliraju pet vitalnih funkcija kože te služe za: hidrataciju (organski ekstrakt kalanhoe, organska kvinoja, organska caklenjača, kakao), ishranu (organski kivi, sikavica), oksigenaciju (organski čičak, goji bobice, kalikarpa, kesten), zaštitu (mango, koralne alge, kahili đumbir, huan qi, organski runolist) i revitalizaciju kože (organska zelena banana, myrothamnus, avokado), a 21. sastojak posebnog učinka je kurkuma. Čine proširene pore i bore manje vidljivima, a nas će to, sigurne smo, učiniti sretnijima. Iz Clarinsa poručuju da je serum univerzalne teksture te da odgovara svim tipovima kože, čak i osjetljivoj.

CLARINS

Ono što nas je dodatno zaintrigiralo kod oba proizvoda je njihova ambalaža budući da dolaze u dvije bočice koje se nalaze jedna u drugoj. Unutrašnja bočica čuva lipidnu fazu, odnosno sastojke koji se rastvaraju ulju, dok vanjska bočica čuva hidro fazu, točnije, sastojke koji se rastvaraju u vodi. Ovaj mehanizam je napravljen kako bi se koncentrirali najdjelotvorniji sastojci bez rizika od nestabilnosti i time se osigurala maksimalna učinkovitost protiv starenja kože.

Pravilna primjena iznimno je važna

Naravno, kao i kod svih skincare proizvoda, i kod ovog dua je vrlo bitno slijediti pravilnu primjernu. Primjerice, serum za okoloočno područje se nanosi ujutro i/ili navečer, na očišćenu kožu oko očiju. Potrebno je promiješati i zagrijati obje formule između prstiju. Nanijeti pomoću četiri drenažna pritiska počevši u smjeru od unutarnjeg kuta oka prema sljepoočnicama na donjem kapku te istim smjerom na gornjem, ispod samih obrva. Završiti s tri drenažna pritiska između obrva.

Kod seruma za lice je sličan proces, nanosi se svakog jutra i/ili večeri na očišćenu kožu, prije nanošenja uobičajene kreme za njegu. Serum je također potrebno prvo promiješati i zagrijati između dlanova, zatim postaviti dlanove na lice i vrat i nježno pritiskati kožu lica od nosa prema ušima cijelom površinom dlanom.

Vjerujemo da s ovim proizvodima nećemo pogriješiti, a ako se moćni duo svidio i vama, možete ga pronaći u odabranim Mueller, Douglas i FABUspot parfumerijama.

Sadržaj nastao u suradnji s brendom Clarins