Modne vijesti

Pharrell Williams je novi kreativni direktor muške linije u Louisu Vuittonu

Naslijedit će Virgila Abloha na poziciji kreativnog direktora muške linije Louisa Vuittona

US rapper and producer Pharrell Williams arrives for the 65th Annual Grammy Awards at the Crypto.com Arena in Los Angeles on February 5, 2023. (Photo by Robyn BECK / AFP)
FOTO: AFP

Francuski Le Figaro sinoć je objavio vijest da će Pharrell Williams postati novi kreativni direktor muške linije Louisa Vuittona, 14 mjeseci nakon što je preminuo bivši kreativni direktor Virgil Abloh. Vijest su saznali iz anonimnih izvora bliskih brendu bez službene potvrde iz LVMH grupacije. No, kad su vidjeli da je vijest procurila i oni su brzo potvrdili Pharrellov angažman na svojim društvenim mrežama. Otkad je Abloh preminuo od raka u studenom 2021. kolekcije za mušku liniju Louisa Vuittona kreira njegov dizajnerski tim. Modni je svijet čitavo ovo vrijeme čekao tko će biti nasljednik ove vrlo popularne linije kojoj je Abloh donio najbolje rezultate otkad postoji.

Nagađalo se da bi to mogle biti Grace Wales Bonner ili Martine Rose koje su iznimno cijenjene i uspješne kad je u pitanju dizajn muške mode, no čini se da LVMH ima drugačije planove i da želi celebrity dizajnera. “Sretan sam što mogu Pharrellu poželjeti dobrodošlicu na povratku kući”, kazao je ovim povodom novi direktor brenda Pietro Beccari koji je tu ulogu preuzeo 1. veljače, a aludirajući time na činjenicu da je glazbenik već surađivao s brendom. “Njegova kreativna vizija nadilazi modu i nedvojbeno će voditi Louis Vuitton kroz novo i uzbudljivo poglavlje.” Pharrell bi prvu kolekciju trebao prikazati u srpnju ove godine tijekom Tjedna muške mode u Parizu.

JE LI WILLIAMS DORASTAO ZADATKU?

Pharrell je do sada imao niz izleta u modne vode. S aktualnim kreativnim direktorom Kenza, japanskim dizajnerom Nigom, pokrenuo je 2005. godine dva streetwear brenda, Billionaire Boys Club i Ice Cream. Već je radio i s brendom Louis Vuitton na kolekciji naočala i nakita 2004. i 2008. godine. Pet godina kasnije kreirao je kolekciju naočala za Moncler, radio je i s Adidasom na liniji Human Race, s brendom G-Star Raw, a ima i vlastitu tvrtku Bionic Yarn koja se bavi preradom plastičnog otpada iz oceana u pređu za tkanine. Radio je na kolekciji i s japanskim high street brendom Uniqlo, kreirao tenisice za Chanel i sunčane naočale za Tiffany’s.

Njegov životopis sadrži popriličan broj modnih suradnji i dobro je upoznat s dizajnerskim procesom. No, pitanje je kako stoji s dizajnom odjeće kod kojeg treba zadovoljiti određene tehničke elemente kako bi komadi funkcionirali jednom kad se realiziraju u fizičkom obliku. Louis Vuitton ovim potezom očito igra na kartu snažne javne ličnosti čija će popularnost voditi brend čemu se ne protivimo, ali se ipak nadamo da će to slijediti i kvaliteta dizajna.