Tjedan mode

Povratak kultnog Givenchy rupca, visoka moda za muškarce i još zanimljivosti s Tjedna muške mode u Parizu

Završio je još jedan Tjedan muške mode u Parizu

FOTO: screenshot

Tjedan muške mode u Parizu uveo nas je u Tjedan visoke mode koji je danas već počeo, no unatoč kaosu i brzini modne industrije, odlučili smo kratko zastati i osvrnuti se na najzanimljivije trenutke s tek završenog tjedna muške mode. Bio je prepun detalja koji su se prelijevali iz ženskih kolekcija u muške što smo vidjeli kod Driesa Van Notena, Acne Studios, Givenchyja i brojnih drugih.

Obilježili su ga i brojni viralni momenti što je očito postao kriterij uspjeha neke revije. Pharellova nova kolekcija za Louis Vuitton opet je postala viralna baš kao i povratak Givenchy rupca iz 1953. primarno namijenjenog ženama. Svi još uvijek pričaju o Owensovim čizmama na napuhavanje kao i o usnama Oliviera Rousteinga. O čemu točno pišemo i kako je to izgledalo na pisti pogledajte u nastavku.

Viralni Pharrell Williams

Pharrell Williams priredio je još jednu viralnu reviju za Louis Vuitton. Svim uzvanicima umjesto papirnate pozivnice poslao je srebrnu usnu harmoniku, a reviju je održao unutar parka Jardin d’Acclimatation gdje je smještena i Zaklada Louis Vuitton. Nadahnuće za kolekciju bilo mu je podrijetlo američke zapadnjačke garderobe ili u prijevodu Divlji zapad. Sve je bilo prepuno resica, kaubojskih šešira i čizama i drugih sličnih prvoloptaških rješenja.

Pharrellova ideja bila je učiniti taj Divlji zapad uključivijim time što je angažirao zbor sastavljen od američkih domorodaca te je pripadnike različitih plemena Siouxa, jednog od najpoznatijih naroda sjeverno-američkih domorodaca. Na pisti je predstavio i jednu od najiščelivanijih suradnji ove godine – Louis Vuitton Timberland čizme. Kako je sve to izgledalo na pisti pogledajte u videu.

Prvi Givenchy bez Matthewa Williamsa

Dizajnerski tim kuće Givenchy još uvijek čeka novog kreativnog direktora, a prošli su tjedan predstavili prvu kolekciju bez starog, Matthewa Williamsa. Predstavili su kolekciju koja nije primila posebno dobre kritike, ali je jedan modni dodatak postao viralan. Tim je, naime, odlučio oživjeti slavnu svilenu maramu koju je Hubert de Givenchy dizajnirao 1953. godine.

Givenchy je radio za Elsu Schiaparelli prije nego je otvorio vlastitu modnu kuću i utjecaj njezinog nadrealističkog pristupa bio je jako vidljiv u njegovom radu što dokazuje i ova marama. Kako je izgledala u muškoj verziji pogledajte na snimci revije.

Rick Owens kod kuće

Rick Owens novu kolekciju prikazao je u vlastitom domu u Parizu. To nije neuobičajena praksa, isto su već činili Karl Lagerfeld, Christian Siriano, Pieter Mulier za Alaïju i brojni drugi. Najupečatljiviji dio Owensove revije, osim impresivnog interijera, bile su čizme na napuhavanje.

Kolekcija je posvećena kalifornijskom gradu Portervilleu gdje je Owens rođen i odrastao, a zbog toga je simbolično i odabrao vlastiti dom kao kulisu. Reviju je otvorio jedan od njegovih najbližih suradnika, dizajner i model Tyrone Dylan Susman. Što je nosio pogledajte u videu.

Dior i couture za muškarce

Kreativni direktor Kim Jones u ovoj je kolekciji na pistu prvi put poslao haute couture komade za muškarce. Haute couture ili visoke moda podrazumijeva ručni rad i iznimnu posvećenost detaljima. Nadahnuće mu je bio baletan Rudolf Nureyev, a u pojedinim komadima referirao se na kreacije koje je osmislio Yves Saint Laurent dok je bio kreativni direktor Diora u 1950-ima.

Jones je u jedan od najboljih dizajnera muške mode danas, a to potvrđuje i količina poštovanja koju prema njemu imaju kolege. Na ovu reviju stigli su mu Pharrell, Stefano Pilati i Pieter Mulier. Kako je izgledala kolekcije pogledajte u videu.

Povratak Valentina nakon 4 godine

Nakon što je još od pandemije prikazivao nove kolekcije digitalno, kreativni direktor Valentina, Pierpaolo Piccioli, tijekom ovog tjedna mode vratio je muške kolekcije na pariške piste. Kolekciju je nazvao Le Ciel 20.24 i njome najavio da ove sezone Valentino boje neće biti ni crvena ni ružičasta već plava boja neba (le ciel na francuskom znači nebo). Kolekciju pogledajte u videu.

Balmain i usne Oliviera Rousteinga

Olivier Rousteing, kreativni direktor Balmaina, također se vratio nakon četiri godine, a kroz ovu je kolekciju odlučio provući motiv vlastitih usana koje su, rekao je, neprestano predmet razgovora i ogovaranja. Sama kolekcija bila je uvelike naslonjena na rad Daniela Roseberryja u kući Schiaparelli. Mnogi se pitaju zašto je Rousteing odlučio otići tako daleko da kolekcija izgleda gotovo kao kopija, no očito se samo htio prikloniti nadrealističkom trendu za koji smatra da u jednakoj mjeri pripada njegovom dizajnerskom izričaju kao i onom Daniela Roseberryja. U nastavku pogledajte reviju.