Cool spring

Kako da cvijeće u proljetnim kolekcijama ne bude dosadno? Znaju dečki iz brenda Klisab

Dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić ove sezone donose svoj jedinstveni pogled na najprepoznatljivi motiv sezone - cvijeće

FOTO: Matej Jurčević

Dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić iz brenda Klisab vole se poigravati modnim klišejima i stereotipima, ali sve sa svrhom nadogradnje prema vlastitoj estetici. Ove sezone tako je njihov glavni motiv za novu kolekciju bilo cvijeće. Već znamo da florals for spring nije groundbreaking ideja, ali upravo zato što je očekivana, poslužila je kao polazišna točka ovim dizajnerima za stvaranje nečega novoga.

Cvijeće je u novoj kolekciji tako našiveno na odjeći u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije, uz crnu, u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Dečki iz brenda Klisab ove sezone nastavljaju i svoj prepoznatljivi rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova ovog materijala, a sezonski je osvježena i popularna nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, a koji je nastao u suradnji s dizajnerima iz Klisaba.

U kampanji za ovu proljetnu kolekciju, dizajneri su se osvrnuli i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni ponovno pozira, sada pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. U kreativnom timu je i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban. Nova kolekcija dostupna je na webshopu brenda ili u KLISAB dućanu na adresi Obrtnički prolaz 4 u Zagrebu.

Matej Jurčević
Matej Jurčević