INTERVJU

Razgovarala sam s Ines Šercelj, ženom koja je završila na poznatoj stranici Into The Gloss

U Ljubljani sam uhvatila trenutak za kavu i razgovor s Ines Šercelj, stilisticom i osnivačicom odličnog portala o ljepoti Fem.si

Našle smo se u vrtu Slovenskog etnografskog muzeja oko 10 ujutro dok je Ljubljanu još obavijala gusta magla. Ines je stigla odjevena u slip suknju, dugi pulover i traper jaknu i, kao i uvijek, s osmijehom od uha do uha. Ona je inače osnivačica odličnog portala o ljepoti Fem koji ja volim zvati slovenski Into The Gloss.

Radi se o portalu koji je posvećen stvarnoj ljepoti, bez okolišanja i sa stvarnim recenzijama. Oduševio me otkad sam ga otkrila prije otprilike mjesec dana i, iskreno, jedva sam dočekala priliku da Ines napokon i upoznam i razmijenim s njom par riječi o ljepoti, Sloveniji i Hrvatskoj, ali i tome kako je završila u popularnoj rubrici The Top Shelf već spomenutog Into The Glossa.

STVARNI LJUDI O STVARNOJ LJEPOTI

https://www.instagram.com/p/Blpscqwlars/?taken-by=ines_sercelj

“Radila sam svašta u životu jer fakultet nije bio put za mene. Studij mi nije nudio ono što sam htjela pa sam radila na radiju, kao menadžerica trgovine Max&Co., kao stilistica što i dalje radim, ali ne full time. Odmaknula sam se od svijeta mode jer nekako imam dojam da su u njemu svi puni sebe, a ja volim iskrene ljude i to je glavni razlog zašto sam pokrenula Fem. Htjela sam ponuditi iskreno mišljenje iz industrije.”

Ines je glavna urednica Fema i piše većinu tekstova, ali surađuje s nizom vizažista, dermatologa i kozmetičara jer joj je cilj pružiti provjerene informacije, a ne oslanjati se na, kako simpatično kažu Slovenci, baba čula, baba rekla. Uz to, radi i s djevojkama koje testiraju proizvode kako bi sve bilo vjerodostojno. “Ja imam rozaceju, ali nemam masnu kožu ili akne pa proizvode namijenjene takvoj koži testiraju djevojke za čiju kožu su oni namijenjeni i onda iskreno pišu o njima.”

ZNAŠ DA STVARI RADIŠ DOBRO KAD TE PREPOZNA NAJBOLJI SVJETSKI MEDIJ IZ SVIJETA LJEPOTE

https://www.instagram.com/p/BmDMQAUFv04/?taken-by=ines_sercelj

Da je Into the Gloss najbolji medij iz područja ljepote ne mislim samo ja. On je prošle godine osvojio Webby Award za najbolji online medij u području mode i ljepote, a njihova suradnja s mikroinfluencerima često se koristi kao sjajan primjer iz influencer marketinga koji su počeli prakticirati među prvima na tržištu. Kad dobijete poziv iz Into The Glossa da budete gošća njihove najpoznatije rubrike, The Top Shelf, onda znate da ste na dobrom putu.

“Bila sam u Italiji na godišnjem kad sam dobila poruku na Instagramu od Anne Stevenett. Napisala mi je potpuno prijateljski da su me vidjeli i da bi htjeli napraviti ITG Top Shelf sa mnom”, govori mi Ines dok pruža par eura prosjaku koji prolazi kraj našeg stola. “I onda sam poludila. Počela sam vrištati u autu dok smo išli na neku večeru, a dečko i prijatelj koji su bili sa mnom nisu imali pojma što se događa. Ne znam kako su me našli jer nisam koristila njihov hashtag niti ništa slično, ali koristila sam Glossier proizvode pa je možda u tome stvar.” To je bila velika potvrda za Ines i Fem koliko je sjajno to što rade.

IMA LI PUBLIKE ZA BEAUTY NA BRDOVITOM BALKANU?

https://www.instagram.com/p/BmksYPqF0Py/?taken-by=fem.si

Govorim Ines da se osjećam loše kad pišem o industriji ljepote i žlicama za kremu za lice, dok ljudi u našim zemljama žive u skromnim uvjetima i nisam sigurna kako pronaći taj balans u sadržaju da uvijek ponudimo ponešto za svakoga, a ona to gleda iz drugačije perspektive. “Danas ima beauty proizvoda koji su vrhunski, a nisu skupi. The Ordinary o kojem se ovih dana piše je pravi primjer za to,” kaže mi. “Ali imam osjećaj da se ljudima jednostavno ne da. Često razgovaram s mladim djevojkama koje surađuju sa mnom, a kojima su beauty proizvodi danas jako skupi, ali uvijek im pokušam objasniti da ne trebaju puno proizvoda. Dovoljna im je jedna dobra krema koju će koristiti pola godine ili godinu dana, a kad se njezina cijena podijeli po mjesecima nije ništa veći iznos od onog koji se potroši na kave.”

Ono što na Balkanu nedostaje kad govorimo o ljepoti je iskreni pristup i stvarne recenzije kakve nudi Fem. Na pitanje planira li pokrenuti vlastitu liniju proizvoda kao što je Glossier, Ines odgovara da ne, ali svakako bi voljela otvoriti trgovinu s proizvodima koje bi sama birala i za koje iskreno može reći da su sjajni i djeluju. Osim toga, voljela bi pokrenuti i uslugu koja bi povezala kozmetički i dermatološki svijet s korisnicima kroz web ili mobilnu aplikaciju.

“Ja s 28 godina nisam imala pojma gdje ići na njegu, koje proizvode koristiti, i zato mislim da bilo sjajno kad bi žene imale jednostavan pristup stručnjacima koji im mogu reći kakvo je stanje njihove kože, koje preparate trebaju koristiti, a koje izbaciti, na kakvu njegu ići kod kozmetičara i slično.”

KAD GOVORIMO O LJEPOTI, MANJE JE UVIJEK VIŠE

https://www.instagram.com/p/BUTpZ98haUE/?taken-by=ines_sercelj

“Mama mi je uvijek govorila da nikada ne stavljam previše šminke jer je prirodni izgled uvijek puno ljepši. Kad sam počela raditi u modnoj industriji dobila sam jako puno savjeta za šminkanje, ali sam zapravo većinu toga sama naučila. Kad sam imala otprilike 26 godina mi se na licu pojavilo puno malih prištića, mitesera i svega onog što ne želiš, a nikad prije ih nisam imala i nisam znala što se događa.”

U tom je periodu Ines bila veganka i koristila je samo prirodne prizvode za kožu, a kad joj se lice počelo mijenjati odlučila je krenuti s njegom ispočetka. Tada se okrenula preparativnim proizvodima iz ljekarni za koje je znala da nisu parfumirani i ne iritiraju kožu, a sve ostale trikove i nove proizvode koje i sada koristi pronašla je u bespućima interneta gdje i danas tražimo tajne ljepote na portalima kao što su Into The Gloss i Fem.

Naravno, na kraju sam je morala pitati koji su joj favoriti za ovu zimu, a ona se toliko angažirala da mi je sve proizvode koje trenutno koristi fotografirala pa ih jednostavno prenosim ovdje u galeriji. Neki se mogu nabaviti i u našim ljekarnama i drogerijama, dok se drugi uz malo potrage, mogu naručiti na raznim stranicama preko interneta.