LJEPOTA

Sad je i Jared Leto pokrenuo vlastiti beauty brend

Celebrity beauty brendovi ne jenjavaju

US actor Jared Leto arrives for the premiere of "WeCrashed" held at The Academy Museum in Los Angeles, California on March 17, 2022. (Photo by Michael Tran / AFP)
FOTO: afp

Celebrity beauty brendovi ne jenjavaju

Nakon Rihanne, Lady Gage, Selene Gomez, Gwyneth Paltrow, Pharella Williamsa, Scarlett Johansson, Brada Pitta, Hailey Bieber, Gwen Stefani, Ariane Grande, Mirande Kerr, Tracy Ellis Ross i još nekoliko desetaka poznatih koji imaju vlastite beauty brendove, svoj sada pokreće i Jared Leto. Ime njegovog brenda je Twentynine Palms, a radi se o uniseks liniji od 12 proizvoda za njegu lica, tijela i kose namijenjenoj svima. Leto je za Vogue rekao da ga beauty proizvodi nikad nisu zanimali, ali da se želi brinuti za sebe na najprirodniji mogući način. Zato je angažirao Kate Forbes koja je godinama vodila odjel inovacija u beauty brendu Aesop, da mu pomogne pokrenuti Twentynine Palms.

Linija sadrži sve proizvode koji bi vam mogli zatrebati u beauty rutini, a među kojima su čistač lica (39 dolara), krema za lice (87 dolara), okoloočna krema (97 dolara), njegujući serum (69 dolara), maska od gline (95 dolara), gelovi za pranje tijela i ruku (po 47 dolara) te šamponi i regeneratori (po 54 dolara). Sve stiže u prodaju u ponedjeljak 24. listopada putem službene stranice Twentynine Palms te u Dover Street Market trgovine u New Yorku, Los Angelesu i Parizu.

Osim Leta i na početku spomenutih, među poznatima beauty brendove imaju i Jennifer Lopez, Jessica Alba, Cindy Crawford, Kate Moss, Drew Barrymore, Gabrielle Union, Halsey, Millie Bobby Brown, Kristen Bell, Kim Kardashian, Kylie Jenner, Victoria Beckham, Taraji P. Henson, Jada Pinkett Smith, Alicia Keys, Catherine Zeta-Jones, Kesha, Issa Rae, Michelle Pfeiffer i sigurno smo još nekoga zaboravili. Ne možemo stoga zamisliti zašto bi svijetu bio potreban još jedan celebrity brend osim da dotični celebrity zaradi još novca. Bilo kako bilo, Twentynine Palms stiže, a koliko će dugo opstati na tržištu tek ćemo vidjeti.