Stigla je nova kolekcija Slavsocks čarapa. Sada su dostupne i dokoljenke
Motivi balkanske kulture dobili novo ruho
Motivi balkanske kulture dobili novo ruho
Već nekoliko godina pratimo regionalni brend Slavsocks koji na zanimljiv način spaja sve one koji su dio zamišljene zajednice Slavenije. Riječ je o čarapama koje donose motive poznate svima u regiji, a samo neki od njih su burek, rakija, ćevapi ili ajvar. Ovaj brend je dosad svojim kolekcijama pokrio teme kao što su jugonostalgija i materijalna opsesija, a tu je i suradnja sa slovenskim dizajnerom i umjetnikom Davidom Tavčarom. Sada, skoro točno dvije godine nakon prve kolekcije Slavsocks čarapa, predstavljena je nova kampanja i kolekcija ovog regionalnog brenda koja nastavlja u sličnom tonu.
Po prvi su puta dostupne čarape i dokoljenke u boji, a kao glavna zvijezda kolekcija ističe se model koji donosi prepoznatljiv motiv, ali ovoga puta u negativu. To je, naravno, burek, koji se u kontrastnoj verziji pojavio već u prvoj kolekciji brenda. Ove su čarape i dalje način na koji se ističe individualni, ali i kolektivni identitet, a najviše nam se sviđa to što su etički napravljene od ekološkog pamuka pa imaju i Oeko-Tex certifikat.
U novoj kampanji sudjelovali su Tadeja Pavlič, vlasnica plesnog studija i pobjednica slovenske inačice showa Ples sa zvijezdama, pjevač i plesač Tim Klemenčić, manekenka i pjesnikinja Zala Neža Zajc, manekenka Klara Videmšek te osnivačica brenda Slavsocks Tina Mentol. Za make-up je zaslužna Laura Butković, za kosu Valentin Gibičar, a za nakit Rok Mar. Svi modeli Slavsocks čarapa mogu se naručiti ovdje.