PRIČA

Suosnivač CeraVea ispričao nam je sve o tome kako je brend nastao i što očekuju na hrvatskom tržištu

FOTO: TMG CREATIVE

Popularni američki brend CeraVe stigao je na naše tržište pa smo porazgovarale s Tomom Allisonom, jednim od suosnivača

CeraVe je brend za njegu kože osnovan 2005. u okviru istoimene dermatološko-farmaceutske kompanije kako bi dermatolozima pomogli u liječenju različitih bolesti kože svojih pacijenata. Osnovna formulacija njihovih proizvoda temelji se na tri esencijalna ceramida koji štite prirodne barijere kože, hijaluronskoj kiselini koja je zaslužna za hidrataciju i pametnoj patentiranoj tehnologiji MVE za kontrolirano otpuštanje sastojaka tijekom cijelog dana što omogućuje da koža dulje ostane zaštićena. U proizvode ovog pristupačnog brenda kunu se poznate žene diljem svijeta, a među njima su Blake Lively koja navodno obožava njihovu SPF kremu kao i Olivia Wilde koja koristi njihovu kremu za lice.

Možda ste već imali priliku isprobati neke od proizvoda koji danas koriste, a ako niste onda možete sada jer ga odnedavno možete pronaći i kod nas. Tim povodom, dobili smo priliku porazgovarati s Tomom Allisonom koji je odgovaran za marketing i medical relations te jedan od suosnivača brenda CeraVe.

NAVIKE POTROŠAČA SE I NISU BAŠ PROMIJENILE U 16 GODINA

Privatni album / CeraVe

“Prva tri proizvoda koja je brend CeraVe stavio na tržište bili su hidratantna emulzija za čišćenje, hidratantna krema i hidratantni losion. Formule tih proizvoda temeljile su se na spoju humektanta, emolijensa i fizioloških lipida (ceramida) koji pomažu kod različitih stanja kože kao što su atopija, psorijaza i akne”, započinje Allison priču o početcima brenda. Zanimalo me koliko su se promijenile potrebe potrošača od osnivanja brenda do sada, a Tom kaže smatram da se potrebe potrošača nisu mnogo promijenile u posljednjih 16 godina.

“Potrošačke navike povezane su s omjerom kvalitete i cijene proizvoda. Jedan od glavnih razloga zbog kojih je CeraVe postao jedan od vodećih brendova proizvoda za njegu kože krije se u njezinim formulama koje zamjetno utječu na stanje i teksturu kože te su dostupne po pristupačnim cijenama. Ti su benefiti sada još relevantniji s obzirom na trenutačnu pandemiju. Koža se više nadražuje zbog učestalog pranja ruku, dezinfekcije i nošenja maski, a to negativno utječe na funkciju barijere kože kojoj je potrebna dodatna obnova i njega.”

CERAMIDI SU ZASLUŽNI ZA OBNAVLJANJE BARIJERE KOŽE

@cerave

Govori nam da su formule brenda CeraVe razvijene u suradnji s dermatolozima kako bi se osigurala njihova učinkovitost i sigurnost za pacijente. “Tijekom razvoja formula prednost dajemo idejama osoba koje znaju što je najbolje za kožu. Naši partneri dermatolozi zaslužni su za to što smo u formule brenda CeraVe uključili ceramide kao sastojke zaslužne za obnavljanje barijere kože.” Dodaje da je iz brojnih publikacija vidljivo je da se kod oštećene kože pojavljuje nedostatak ceramida, a njihova mogućnost da ih učinkovito nadoknade jedan je od razloga zašto klijenti vole njihove formule.

“Tržište proizvoda za njegu kože bez sumnje je vrlo dinamično i kompetitivno. Mislim da smo uspješni na tržištu zbog dva razloga. Prvi je razlog naše dermatološko nasljeđe. Ne činimo ništa bez odobrenja naših partnera dermatologa.” Svaku formulu razvijaju u suradnji sa stručnjacima koji najbolje poznaju kožu. “Drugi je razlog to što tijekom razvoja formula pažljivo odabiremo druge aktivne sastojke koji će se dobro slagati s ceramidima s ciljem da premašimo očekivanja naših klijenata.”

Otkriva da je najzanimljiviji dio njegovog posla suradnja s dermatolozima. “Cilj je brenda CeraVe osigurati učinkovitu njegu kože za svakoga, a možemo ga ostvariti zahvaljujući našem jedinstvenom postupku razvoja proizvoda. A što me motivira? Za mene je to vrlo lako pitanje. Želim pomoći ljudima koji nisu zadovoljni svojom kožom.” Najviše voli čitati desetke tisuća poruka i recenzija proizvoda iz kojih je vidljivo korisničko iskustvo naših kupaca. ” Ta ‘ljubavna’ pisma CeraVeu ono su što motivira naš tim da nastavimo proizvoditi proizvode visoke kvalitete i prodavati ih po pristupačnoj cijeni kako bismo promijenili živote svojih klijenata na bolje.”

CERAVE KORISTE I NOVOROĐENČAD I STARIJE OSOBE

Privatni album / CeraVe

“Imamo širok raspon potrošača koji se proteže od novorođenčadi do starijih osoba s obzirom na to da ih je s markom CeraVe upoznao njihov lokalni pružatelj zdravstvene zaštite.” Isto tako, svjesni su da je većina bolesti kože kronična, pa se proizvodi za njegu kože moraju upotrebljavati svaki dan tijekom dužeg razdoblja kako bi bili učinkoviti. CeraVe su pokrenuli kako bi osigurali učinkovitu njegu kože za svakoga. “Kako bismo održali to obećanje, moramo razvijati cjenovno pristupačne proizvode visoke kvalitete.”

Kao najpopularnije i ujedno najprodavanije proizvode ističe hidratantnu kremu, hidratantni losion i hidratantni gel za čišćenje lica. Na pitanje kako to da su napokon došli i na hrvatsko tržište objašnjava da su u svakoj zemlji doživjeli uspjeh te dodaje da s obzirom na to da Hrvatska ima snažan sustav dermatološke potpore, bilo je logično doći. “Nastavit ćemo tražiti tržišta i klijente kojima bi CeraVeovi proizvodi mogli koristiti i obećajemo da ćemo proizvoditi učinkovite, sigurne, ugodne za upotrebu i pristupačne proizvode za njegu kože za svakoga.”